Mamma till W skrev 2010-10-04 14:04:50 följande:
Han fick villkorligt och 16000 i böter om jag lyssnat rätt. :) Men det var före "min tid". Nu går han som sagt lös på ting istället för människor!
Roligast var när min man gick i sömnen och inte hittade till toaletten (vi var hemma hos min pappa) och han började skälla och ha sig. Min pappa blev jätterädd och trodde han var dyngrak och därför blivit aggressiv. Sen när jag förklarat att han går i sömnen så satt pappa bara med tappad haka. haha. Fast han har ju fått se den aggressiva sidan med. Han har slagit sönder en skjutdörr hemma hos pappa. Jag skäller lite på honom och låter han vara. Sen kommer han tio-femton min senare och bekänner färg och säger att det han gjort var lite onödigt. :) Så det går åt rätt håll, även om det alltid finns kvar!
Det kommer gå bra för dig som mamma eftersom du vet dina brister idag. Då har man kommit långt och man kan utgå ifrån det! Men koliknätter är nåt jag oroar mig lite över, men har gästsängen bäddad så min man kan sova där istället för att gå i taket. haha.
Och min fick sitta 40 dgr på öppen anstalt. Dumma män! Men de va nåra år sen de hände, dock nyligen han fick sitta. Men ung & dum - jag vet inte. Han är en helt annan människa nu iallafall, min nallebjörn, haha. Men de får ja inte säga högt! ;D
Men guuud, hahahaha! Ja har iofs också gått massa i sömnen men aldrig vart aggressiv då vad jag vet ;) Läskigt! Oj, skäller du på honom? Haha. Jag hade blivit ännu mer galen då, eller jag blir de. Sen går ja iväg o lugnar ner mig o sen säger ja förlåt. ;)
Joo ja hoppas veerkligen det. Men jag oroar mig ändå som fasen för om barnet skriker non-stop, om de blir koliknätter, om de ligger grejer överallt, om jag kommer känna mig "låst" o få panik över att inte "kunna göra vad jag vill när jag vill" - svårt o förklara men min impuls/spontanitet. Usch. Jag va barnvakt åt en kompis bebis en kväll och jag orkade inte hålla på hela tiden, hoppas så innerligt de bara är så med andras och inte sin egen. För barn i övrigt älskar jag, dagis osv me full fart. De e ju skitkul. Svår balansgång men jag hoppas som sagt de går bra.
Spännande om ni får kolikbebis, me din man. Hur tror han att han kommer ta papparollen, o reagera osv? Men USCH va jobbigt o leva med en som har ADHD o den andra inte. Har du dåligt tålamod skrev du? Hur går de egentligen? ;D