Happiness skrev 2011-02-23 16:53:43 följande:
Färnevik: Det här var roligt! Tack för titten! Är ALLT detta 56?

Mössan med djuren ...så söt! Den svarta klänningen var ju också så himla gullig. Har sett något liknande på Lindex. Sen gillar jag de där stickade hängslebyxorna. Så kallt som det är nu blir ju de perfekt för promenader.
Vad var det mer jag fastnade för...jo bodyn md bondgården och de blommiga tajtsen.
Du har ju hur mycket kläder som helst.

men varför ska du lägga ner dem i påsar? Du ska ju ha dem snart eller var det lite större storlekar kanske?
Jag vill inte lägga dem i lådor, för då innebär det ju att de måste användas alternativt plockas bort sedan. Undangömda i kassar kan de ju stå hur länge som helst utan att jag behöver kännas vid dem...
Allt är inte 56, det är blandat: 50 (okej, bara 1 body och 1 par sparkbyxor) 56 (första och andra bilden tror jag) och 62 (allt på sista bilden) I nyföddsize, dvs 50-56 fanns det inte mindre än 11 bodys visade det sig, 4 byxor och 4 pjamasar. (+ kofta och fleeceoverall) Borde räcka om hon inte blir en kräkbebis. Det var dottern, och vi hade mer kläder än så här och tvättade ändå varje dag... (Sedan finns det mer 62 kläder på vinden, men de låg i annan påse så dem har jag inte tittat igenom. Blev nästan lite nyfiken nu ju! Minns inte alls vad som finns...)
De stickade sparkbyxorna är av tunnt bomullsgarn och är både mjuka och inte särskilt varma, de blir säkert använda till det här barnet också. Dottern hade dem ett antal ggr faktiskt!
Bondgårdsbodyn köpte jag i januari 2010, innan mitt näst senaste missfall... Klänningen tror jag är från lindex förövrigt!