Inlägg från: färnik |Visa alla inlägg
  • färnik

Plus igen efter mf/ma

Ja jag är också väldigt nyfiken på hur det gått för småland!!!!

• färnik
    Happiness skrev 2011-02-28 19:07:25 följande:
    Undra vem som hinner först sen...blir det Pinklove eller Färnevik????

Hur mår du Färnevik? Känns det som det börjar dra ihop sig på rikigt? Det sköna med igångsättning är ju att man vet exakt när det är dax. Tror det gör väldigt mycket gott
    Med all rättvisa bör det väl bli pinklove! Drömmer

Känns inte alls som att det drar ihop sig, jag är fortfarande tveksam till att det ska bli ngn bebis, på ngt konstigt sätt. Obestämd Men den här veckan MÅSTE jag fixa babyskydd, den saken är klar! Jag nskar jag hade en tid för igångsättning redan nu, men jag får hålla till godo med bedömningstiden. Hoppas det är moget och bra så att det kan bli bebis kvickt sedan!
  • färnik
    needtobreathe skrev 2011-02-28 19:08:50 följande:
    Du kanske är på g snart också Happi? ;)
    EXAKT! Happi kanske blir nästa på tur!?!
  • färnik
    Happiness skrev 2011-02-28 19:32:38 följande:
    Inga BF+ dagar då inte. Om 10 dagar får du träffa din fina lilla flicka som du har i din mage.
    Åh, jag hoppas verkligen det!!!

Är jag omogen kan det ju faktiskt hända att det blir BF+... Men de har iaf LOVAT att det inte blir + 2 veckor som sist... Glad

Föresten, idag när vi stod i affären och skulle betala, utbrister kassörskan: "Men herregud, det syns ju hur den rör sig genom jackan!!!". Skrattande Magen krumbuktade hej vilt så det syntes även genom vinerjacka. He he!
  • färnik
    rontgensyrran skrev 2011-02-28 20:11:54 följande:
    om några dagar tänker jag göra napphållare eller vad det heter som man fäster i kläderna.
    Vart hittar man sådana spännen tro?
  • färnik
    needtobreathe skrev 2011-03-01 08:11:46 följande:
     kl 10.30 då de är TUL igeeen! :D
    Spännande! Jag tycker nästa er andras TUL är lika intressanta som mina egna. Ser fram emot redovisning av siffror sedan Sofy! Glad
  • färnik
    MARS idag! mars 2011 är en månad som jag medvetet eller omedvetet har längtat efter i 3 år nu: månaden då vi ska få vårt andra barn!!! Hjärta

Idag är dottern hemma från dagis, vi ska tillsammans med en dagiskompis och hennes mamma åka på utflykt. Tänkte bege oss till barnens hus i tidaholm, ett ställe med div lekrum med olika teman: dinosaurier, pyssel, dockor, utklädning mm. www.tidaholm.se/turism/barnens.aspx  Blir nog roligt!

Jag känner ett stort behov av att göra saker själv med dottern nu det sista, innan vi blir fyra i familjen.  Ha ha, jag vet inte om det på ngt vis är för att kompensera att hon snart får dela uppmärksamheten med ett litet syskon?
  • färnik
    needtobreathe skrev 2011-03-01 08:30:40 följande:
    1800 g för 2 veckor sen, så jag hoppas på runt 2 kg idag då..
    Om han växer lika toksnabbt som sist är han väl uppe i 2½kg nu. Oskyldig Exakt vilken vecka är det idag?
  • färnik
    needtobreathe skrev 2011-03-01 08:33:22 följande:
    Hah japp ;) Så går de när man hänger på spec mvc! Koller mest hela tiden tycker ja ;D
    Jo det är ju så... Jag har nog gjort få ultraljud i jämförelse med dig Sofy, och jag har gjort 13 stycken vid det här laget... Oskyldig (och det lär bli MINST ett till)

Det är trevligt att få se den lilla, men allra helst skulle man ju önska att allt var så bra med graviditeten att det inte behövdes...
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma