• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Muffe80

Första dagen i går som jag inte spydde och jag kunde äta frukost, lite lunch, fika, och lite middag på kvällen samt lite grönsaker. Helt otroligt.
    dock tror jag magen fick en form av chock för i natt har jag haft jätteont i magen. Var först rädd för missfall, men sen blev jag mer dålig i magen så de var skönt.

Nu har vi berättat för stor del av släkt och närmsta vänner, alla superglada

• Lallan
    PåvägMotSyskon skrev 2010-10-23 19:40:53 följande:
    har haft en städdag idag, bäddade sphjälsängen i vårat rum nu som dexter sovit i.. som han sover i OM han inte sover middag i sin säng (går upp) 

Ja nu är de fint... ett tag, tills de börjar samlas kläder o leksaker överallt :
    Så hade vi det också igår och ja tyvärr håller det ju inte för evigt men hoppas på att det fortfarande ser hyfsat ut ikväll när man ska lägga sig igen i alla fall.

Har varit så trött så jag har inte hängt med så bra sista dagarna, ska försöka läsa igenom tråden liten noggrannare och se vad jag missat!

Min kompis fick förresten en son igår på bf +15
  • Längtan efter liten

God morgon tjejer...
    har inte varit inne så mycket i helgen.. har jobbat fullpass.dvs 11 timmar i fredags och 10 timmar igår... ska även jobba 10 timmar idag.. sen imorgon är det som tur är bara 3,5 samma sak på tisdag... dock har jag 10½ på onsdag och 7,5 på torsdag.. sen har jag (så snäll som jag är tagit åt mig fredag kvällen 4 timmar och hela lördagen 10 timmar :( zZzZZ men man får se det som en god gärning.

Sen på söndgaen ska vi iväg till gbg för att köpa halloween dräkter, hoppas hoppas man hittar något...
    Jag skulle vilja vara drak-ulla, så får sambon vara drakula... men det kostar ju skjortan..
    så måste (eller måste och måste) vi till Gekås för att shoppa lite också. Tänkte börja lite med julklappar redan nu så man slipper det sen när man är stor och klumpig.

Hoppas allt är bra med er...

Längtan efter liten är stor
  • färnik

Idag är det släktkalas här, maken fyllde år i fredags. Jag vill inte alls, jag vill ligga i sängen och vara osocial! Usch vad jag känner mig trött och illamående och eländig... =/

• Muffe80

Blä jag har sån värk/molvärk idag.... v 14 imorgon. Normalt?

• Odetta
    Muffe80 skrev 2010-10-24 17:26:49 följande:
    helt normalt. livmodern växer och det känner man

*kramisar*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Odetta

Vad tycker ni om namnet "Lykke"?

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Mabaja
    Muffe80 skrev 2010-10-24 17:26:49 följande:
    är det inte dags att börja njuta?
    Wilda 101010, mabaja.blogspot.com
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma