Plus igen efter mf/ma
Loggar in senare hämta-barn-dax
Loggar in senare hämta-barn-dax

skriver somen skata...i EGO-inlägget ska det ju stå "INTE"...våra barn och män behöver INTE lyssna. Som något med socker hade inte varit fel...
Haha...ja ren HK-tjej
....dock ingen HD tjej om mamma får bestämma. Hade jag haft orken hade jag målat en stor Hello Kitty på sänggaveln till spjälsängen. Målade en stor Humphrey där åt sonen...känner mig själv det kommer bli det vart det lider. Ska det vara HK så ska det
Nä det är sant du har så kort tid kvar...men kan du ta dina starka prep om du ska amma eller?
Själv vill jag ju gärna börja med T3 Liothyroin för sköldkörteln men jag måste höra med en läk först (endokrin) om det är OK. Det är ju lite olika teorier där. Försökte få tag på han i veckan men nu hade gubben (långt över pensionålder) gått och opereratryggen. Hade varit skönt att träffa honom och få recept innan Sofia kommer. Ska in och kolla direkt vad FASS säger. Jag vet att han inte tycker att det är bra att ta det när man är gravid men den andra endokrin jag gick till tyckte inte det. HAha som vanligt!
Kollade i FASS. Gud va bra man kan ta Lio vid amning!!!! Lite flyt!
Nä men snälla lilla Happi...jag lägger ner skrivandet för idag. Har jag gått och fått dyslexi också eller
. GUBBEN TYCKER DET ÄR BRA ATT TA LIO UNDER GRAV. Stön!