Längtan efter liten skrev 2011-01-10 20:36:54 följande:
havsklippan hade jag koll på såg jag när jag läste hennes press :(
men vad är det som hänt dig?
Ja du tjejen (du har fått fin stor mage såg dig i magbildstråden

)
Suck ja jag vet inte vad som kommer hända nu...fick besked idag att jag har graviditetes diabetes. har läst lite på nätet idag...men det känns bara skit. Dels för mig men franför allt min oro som jag och alla har härinne. Ja du vet....den blir ju bara tusen gånger värre nu.
För stort barn.missbildningar,för tidig vattenavgång, kan leda til havande skapsförgiftning, barnet kommer ut och mår allmänt risigt , gulsot osv.
Är bara less på att dra på mig sån här skit...men men det har väl med åldern att göra. Sen ska jag ta 6 stick om dagen, möjligtvis insulin osv. Som sagt häften får ta insulin resten av sitt liv. Först Hypo för 9 månader sen och nu detta. Ska verkligen pumpa specen på frågor nu. Eftersom det finns risk för stort barn vid diabetes (och det har varit och är min största fasa) så ska jag inte gå en timme över tiden med denna skrutta. Och hon är stor redan som det är. Har tjatat i tråden i veckor om SF-mått och storlek och så händer detta liksom. Haha! jag ska vara tyst hädanefter

.
Så nu har jag spytt ännu mer galla i tråden. Sorry tjejer för att nii måste ta skiten!