Plus igen efter mf/ma
ODD: Kramar till dig för att du verkar ha en VÄLDIGT upptagen svärmor. Suck....man kan ju undra vad det är som är så viktigt i hennes liv? ATP poäng eller? Är hon rädd för att missa en dag i pensionen eller?Nä men skit i henne hon verkar ju inte vara intresserad. Jag menar är det inte viktigare för henne att lilleman ska må bra...nä då ska han inte vara där heller. Men som jag alltid säger det kan ju slå tillbaka mot henne i framtiden. Klart att denna typ av svek kan få konsekvenser. Det får hon ju räkna med.
Din son mår nog allra bäst av att vara med sin pappa. Han kan vara med under förlossningen tillsammans med din mamma. Sen beroende på sova över en natt och åka och hämta din son på morgonen och vara med honom tills du kommer hem. Det tror jag hade varit det allra bästa för honom.
Vi kommer lösa det på det sättet. Håller med dig det är viktigt att sonen får det så bra som möjligt och det är ju med pappan. Min man är med mig under förlossningen men sen är tanke att han ska hem till sonen så fort som möjligt. Det är ju inte så att det är första gången jag föder
*KRAM*