Plus igen efter mf/ma
Hon blir 5 år i april.
Hon blir 5 år i april.
Härligt att sjukvåren faktiskt kan vara hjälpsamma, ibland i alla fall... Hoppas nu allt går bra för dig, och allra helst att du får se ett litet pickande hjärta på skärmen!

Jag trodde att det kanske kunde vara slempropp eftersom det var så konstigt, men spec-mvc fick ner mig på jorden igen. Ingen slempropp enligt dem, bara ovanligt äckliga flytningar.

Hejja Sofy, du har tjockat på dig! *he he*
Jag vägde mig i morse, +5,5kg och i morgon går jag in i v 38. Kan inte klaga på för stor viktuppgång i alla fall.
(men det kanske rinner iväg nu sista veckan-veckorna? Förhoppningsvis veckan...)
Ang mjölk som kunde jag klämma fram mjölk redan v 20, och runt v 30 läckte det ordentligt. Jag har använt engångsinlägg, de som finns i mataffären... Har dyra fina i ull också, men jag tycker det blev för slabbigt med dem...
Den här gången kan jag fortfarande inte få fram en droppe mjölk för övrigt. Hoppas det kommer så småningom!
Jag gick upp 19kg med första barnet...
Jag hade faktiskt gärna bytt med dig Sötfilur. För även om det förstås är trevligt att jag inte har fått några extra kg (bebis + vatten + moderkaka motsvarar ju ungefär min viktuppgång nu, Lägg därtill extra blod, livmoderns extra vikt mm så har ju min kropp faktiskt minskat i vikt egentligen) så beror det ju på att jag fortfarande håller på och kräks varenda jäkla dag. Jag hade hellre sluppit kräkningarna, och gått upp mer i vikt så sett...

Innan jag blev gravid den här gången hade jag fortfarande 5kg kvar sedan första barnet.... Fast kaaanske kan jag bli av med dem nu, 5 år senare, iom att jag bara gått upp så lite den här gången?
Som överburen däremot, är chanserna till igångsättning desto bättre. (fast när jag ville det sist så tänkte de inte sätta igång förän v 43+0, så länge barnet mådde bra. Punkt slut.)
Grattis Telgebo, vad skönt att allt gcik bra, och det är ju toppen att du får ytterligare ett VUL om 2 veckor!