Inlägg från: färnik |Visa alla inlägg
  • färnik

Plus igen efter mf/ma

needtobreathe skrev 2011-03-01 08:34:32 följande:
    32+3
    Min lilla vägde 2340g v 33+1. (tycker jämförelse är lite roligt... ävwen om alla växer olika bla bla. Flört)
  • färnik

Tack för pmèt sugar, ska svara senare. Glad

Och du, Sofy ska INTE föda nu, vi är många som är långt före henne i kön, så det så!!! Tungan ute

• färnik
    telgebo skrev 2011-03-01 08:51:59 följande:
    Oj 13 stycken?? Hur kommer det sig?
    Först flera VUL pga tidigare upprepade missfall (3mf, 1ma) och även en blödning under graviditeten. Sedan KUB. och ett könsultraljud privat. Kontroll 3 ggr för prematura sammandragningar. .. TUL 2ggr pga kortisonmedecinering som kan ge tillväxthämning, även TUL pga att magen ej växte som den skulle, och nu på slutet även pga av oro och ångest. Så det har blivit en del!
  • färnik
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-01 10:35:10 följande:
    Nää småland, vad är det här!?! Vi har alla tagit för givet att du haft bebis utanför magen med tanke på din frånvaro, och så har du mage (Skrattande) att komma hit, fortfarande gravid!?! Drömmer
  • färnik
    needtobreathe skrev 2011-03-01 11:57:29 följande:
     2104 g idag! + på tillväxten fortfarande alltså, 
    Hur många % plus motsvarade det?

Skönt att allt gick bra idag i alla fall!
  • färnik

Vi har haft en rolig dag på Barnens Hus! Många timmars lek och målning. Roligast var utklädningskläderna tyckte både jag & dottern.

Grymmaste var att det fanns utklädningskläder som passade även mig, 183 lång och höggravid!

Vad sägs om högdräktig drake? Skrattande

Eller clown med kraftig bukfetma!? Drömmer

• färnik
    mallanis skrev 2011-03-01 16:10:26 följande:
    hihi, färnevik du ser ut att stortrivas =)
    Yes! det var jättekul! Jag hade minst lika roligt som barnen!
  • färnik

Så bra, telgebo!!! Hjärta

Vi skrattade väldigt mycket själva medan vi höll på också. Drömmer Som jag skrev i magbildstråden, så finns det ytterligare en hysterisk bild på mig i rosa prinsessklänning, får du se den blir det förhoppningsvis mer än "bara" leende...!

• färnik
    Muffe skrev 2011-03-01 17:48:17 följande:
    Du ser lite arg ut på teckningen Färnevik
    Jag kanske är lite extra ilsken nu när jag är gravid? Flört (Av ngn anledning ser alla hon målar arga ut eftersom hon vill att de ska ha tänder. Tänder i en glad mun lyckas inte ännu... =))
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma