• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Cat79
    Evsi skrev 2010-11-13 20:59:31 följande:
    Neeej, ännu en gång ett missfall.. 3e gången i år *gråter*
    och denna gången känns det värre än de andra gångerna för nu vill inte sambon försöka mer för han blir så knäckt varje gång
    Beklagar verkligen. Jag hoppas ni finner styrka att försöka igen när ni är redo. Många varma kramar!
  • Längtan efter liten

Evsi: så otroligt ledsen för er skull. Hoppas ni får hjälp snabbt. Stor kram från mig

Längtan efter liten är stor
  • Muffe80

Beklagar Evsi! Sköt om era två prinsar som ni har och ta hand om varandra. Hemskt!

Mabaja, det gick isåfall fort attbli fertil igen om det är möjligt? Vill ni ha barn tätt hihi?

Jag är glad idag. Mådde illa imorse och även innan frukost men försökte ändå få i mig lite och chansade, antingen kommer det upp eller stannar i magen... och än så länge har det stannat

Har fått i mig en näve mandlar, 3 smörgåsar med leverpastej och gurka, äppeljuice, lite kaffe, fil och flingor

• Cat79

Muffe80: Inte illa att du fått i dig så mycket och att det har stannat. Hoppas du kan njuta mer nu. Kram

• Odetta
    LittleJunia skrev 2010-11-14 08:35:50 följande:
    Mabaja- Jag tycker det låter konstigt! Eller du kanske inte ammar? Då kan det kanske vara möjligt.
    Min kom efter ca 6-7 mån. Då hade jag ju dragit ner på amning, men ammade fortfarande
    Jag har helammat alla mina och ändå fått tillbaks den jävla mensen efter 3 månader...hade hoppats så att vara som min mamma som var helt mensfri så länge hon ammade överhuvudtaget, men icke

Mabaja:
    Ja, är det mensen så är du fertil igen...bara hoppa i bingen då om ni vill ha tätt
    (men skämt åt sidan, det kan vara avslaget som fortsätter också. Mitt gjorde senast så...ett uppehåll i några dagar och så fortsatte det i några dagar till. Fast jag hade allt som allt avslag i kanske 10-14 dagar...inget efter 5 dagar och så några dagar till senare)

*kram*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Odetta
    Evsi skrev 2010-11-13 20:59:31 följande:
    Neeej, ännu en gång ett missfall.. 3e gången i år *gråter*
    och denna gången känns det värre än de andra gångerna för nu vill inte sambon försöka mer för han blir så knäckt varje gång
    Kram gumman...fasiken också Men som smålandsjäntan sa, nu får ni ju utredning och då kanske han vågar en gång till. Tänker på er ***bamsekram***
  • Mabaja
    LittleJunia skrev 2010-11-14 08:35:50 följande:
    Mabaja- Jag tycker det låter konstigt! Eller du kanske inte ammar? Då kan det kanske vara möjligt.
    Min kom efter ca 6-7 mån. Då hade jag ju dragit ner på amning, men ammade fortfarande
    Jo då jag ammar för fullt men tror att det är mens då jag har mensvärk from hell och det är den "konsistensen".
    Muffe80 skrev 2010-11-14 09:32:33 följande:
    Mabaja, det gick isåfall fort attbli fertil igen om det är möjligt? Vill ni ha barn tätt hihi?
    Haha ja... Vi har sagt att vi ska köra på fram till i vår och då först hålla koll på äl! :) jag vill inte vara höggravid en sommar till så då får man vänta.. :) och sen vill jag ha tid för Wilda och inte sova bort en massa!
    Wilda 101010, mabaja.blogspot.com
  • Odetta

*kram till Fia (Miraclee)*

Jag håller med om att du borde åka in och få vila upp dig med dropp och medicin...usch guman, jag lider så med dig!

*kramisar*

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma