• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Odetta

röntgensyrran....det var det sööötaste! Åh, vill också ha katt, men mannen är tyvärr allergisk så det lär aldrig bli av. Söta små gryn det där...diggar bläsen på den understa bruna...ser ut som den har brun haka *jättesöt*

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Mabaja
    rontgensyrran skrev 2010-11-14 20:02:59 följande:
    Min älskade Stig blev pappa den 11/11 (för er som glömt, min katt) Här kommer en bild på underverken :)
    åååh vilka underbara!
    Odetta skrev 2010-11-14 20:35:59 följande:
    röntgensyrran....det var det sööötaste! Åh, vill också ha katt, men mannen är tyvärr allergisk så det lär aldrig bli av. Söta små gryn det där...diggar bläsen på den understa bruna...ser ut som den har brun haka *jättesöt*
    haha jag är dunderallergisk... och har fyra katter! =)
    Wilda 101010, mabaja.blogspot.com
  • Längtan efter liten

Sicka sötnosar

Längtan efter liten är stor
  • rontgensyrran
    Odetta skrev 2010-11-14 20:35:59 följande:
    Det sägs ju att denna rasen ska vara mer "allergivänlig", men tyvärr stämmer det inte. Enbart en av alla som jag känner som är pälsdjursallergiker som säger att han inte känner av Stig. De övriga känner av honom. Han fäller ju som tur är inte speciellt mycket då han har kort och lockig päls.

Hahhaaha..jag var så sugen på nåt. Så jag slängde ihop en halv sockerkaksdeg utan bakpulver och har kränkt i mig hela den skålen och mår inte ens illa. Har inget stopp verkar det som.
  • Odetta
    rontgensyrran skrev 2010-11-14 20:58:47 följande:
    Det sägs ju att denna rasen ska vara mer "allergivänlig", men tyvärr stämmer det inte. Enbart en av alla som jag känner som är pälsdjursallergiker som säger att han inte känner av Stig. De övriga känner av honom. Han fäller ju som tur är inte speciellt mycket då han har kort och lockig päls.

Hahhaaha..jag var så sugen på nåt. Så jag slängde ihop en halv sockerkaksdeg utan bakpulver och har kränkt i mig hela den skålen och mår inte ens illa. Har inget stopp verkar det som.
    muuuums! SÅ gott med smet ju!!!! *vill också ha*

Jag åt precis en skål med filmjölk och sånna där söta krunchiga flingor....det är det sista jag får äta tills klockan 10 i morgon (eller jag får ju äta fram till midnatt, men ksnake inte så nyttigt dock)...ska på glukosbelastningen kl 08....åh, jag kommer inte vara rolig tills dess, blir jätte grinig när jag är hungrig

*kram*
  • rontgensyrran
    Odetta skrev 2010-11-14 21:30:29 följande:
    muuuums! SÅ gott med smet ju!!!! *vill också ha*

Jag åt precis en skål med filmjölk och sånna där söta krunchiga flingor....det är det sista jag får äta tills klockan 10 i morgon (eller jag får ju äta fram till midnatt, men ksnake inte så nyttigt dock)...ska på glukosbelastningen kl 08....åh, jag kommer inte vara rolig tills dess, blir jätte grinig när jag är hungrig

*kram*
    Usch ja...Man skulle ju ätit regelbundet i 3 dagar innan belastningen. Men eftersom det var den helgen allt uppdagades med exet, så åt jag ju knappt nåt alls, mådde ju så fruktansvärt dåligt psykiskt. Så jag mådde riktigt kasst av fastnadet och glukosen, men det gick ju bra iaf till sist :)

Du får slänga ihop lite smet, tar ju bara nån minut.  Kram
  • Odetta
    rontgensyrran skrev 2010-11-14 21:53:02 följande:
    Usch ja...Man skulle ju ätit regelbundet i 3 dagar innan belastningen. Men eftersom det var den helgen allt uppdagades med exet, så åt jag ju knappt nåt alls, mådde ju så fruktansvärt dåligt psykiskt. Så jag mådde riktigt kasst av fastnadet och glukosen, men det gick ju bra iaf till sist :)

Du får slänga ihop lite smet, tar ju bara nån minut.  Kram
    Nä...inte locka mig tillonyttigheter nu Haha, jag får fira i morgon med smeten istället...fast tänk om jag inte klarar belastningen då...får man äta smet då ändå?

Jag tycker du är stark tjejjen, med allt du går igenom just nu *kramar om*
  • Odetta

röntgen!

Hade du ägg i smeten också? Får man ha det? Tycker inte att smeten blir lika god utan ägg....

• rontgensyrran
    Cat79 skrev 2010-11-14 21:54:05 följande:
    rontgensyrran: Vilka pluttisar, så mysigt...
    Ja verkligen! hade gärna sett dem irl. Men hon som har honan bor i Växjö. Så Stig var där på en "kärleksweekend". Stig är ju en devon rex vilket är en lite mindre ras, så de här småttingarna måste vara rejält "pluttiga" Skrattande
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma