Plus igen efter mf/ma
Sofy, ta Alvedon om du börjar få feber! Min BM sade att hög feber kan skada om man har otur. Inte låg feber dock men hög.
Sofy, ta Alvedon om du börjar få feber! Min BM sade att hög feber kan skada om man har otur. Inte låg feber dock men hög.
Härligt att se dig här Muffe!
Havsklippan: jag var på konsert igår och lyssnade på min favvo-singersongwriter. Och i flera av låtarna kunde jag knappt se honom för mina tårar bara forsade! Undrar vad folk trodde egentlgen... Men hans vackra texter fick mig att grina...!
Hormoner kanske?
Nej det har inte kommit några beiga flytnigar på flera dagar så jag känner mig lugn. Ska ut och äta
god middag ikväll med två som känner till att jag är gravid, ska bli så skönt att slippa smussla och ljuga.
Trist att mannen är bortrest! Du får fixa en stor kudde att krama, kanske trä på en av hans t-shirts?
Är det någon av er kloka kvinnor som vet vad detta är:
Jag låg vaken inatt av att jag hade SÅ SJUKT ONT i ljumskarna! Någon som haft samma sak? Vad kan det bero på? Kan det ha att göra med att jag promenerade jättelångt, ca 15 km igår?
Tacksam för svar.
Åh Muffe, jag skulle också ha blivit livrädd! Ta det lugnt idag och se om det lägger sig. Endel får ju blödning när mensen skulle ha varit, och det är ju nu ungefär.
Men som svar på din fråga, du blöder nog mycket, som en mens iallafall, även i v 5 för det är ju en del som måste stötas ut.
Men det tror jag inte att det är. Det finns ju även en massa sköra slemhinnor också som kan blöda.
Om det inte slutar, åk in om 2-3 dagar och sök akut!
KRAM
Pratade just med min syrra som har barn (hon vet inte om att jag är gravid) och hon sade att hon fick foglossning i vecka 8!
Tänk om det var därför jag hade så ont inatt...*funderar*
Aaaaaj, jag har fortfarande så sjukt ont i ljumskarna..! Inget som hjälper... Suck! Får
Ta Alvedon inatt i värsta fall.
Längtan: vad underbart med resan! Är inte alls avis...
Underbart att höra att dina symptom ökar, då är ju allt som det ska!
MCT: snyggt jobbat! Mitt CB var också svagt runt BIM, så oroa dig inte. Om några sagt är det superstarkt! Kram!
Vilken vecka är du i nu igen Längtan?
Japp, håller med! Har man plussat så har man plussat! Alla har olika snabb hormontillverkning, det kan skilja jättemycket! Dessutom är inte alla test lika känsliga.
Men jag känner igen oron, jag nojade mig också i början, tänkte att plusset var så svagt att ägget inte fäst, att jag kanske fått tidigt MF osv. När jag såg att det blev starkare allt eftersom så kunde jag slappna av.
...så jag menade absolut inget negativt med att säga att MCT:s test kommer bli starkare...
Ville ju bara säga att jag var exakt där förra veckan och att det ju betydde att jag var gravid. Så att hon också är gravid.
Jag ville VERKLIGEN inte oroa, jag hade precis den motsatta avsikten med mitt inlägg.