Happiness skrev 2010-09-05 10:31:16 följande:
Vet inte vad det sista utslaget på digital är...är du säker på att det står då "gravid 3+". Har inte sett det någonstans. Använder inte digital tester har lite dålig erfarnhet av dom. Tycker inte de är pålitiga och så exakta som jag vill ha dom. Ställer mer till med frågetecken. Ta ett vanligt CB och är det knallblått och brett då är det absolut ingen fara. Men jag förstår din oro.Hur känner du dig annars?
Vid det här laget ska hCG stigit så mycket så att ett kraftigare utslag på CB kan du inte få. Därför tycker jag du ska ta ett CB för att stilla oron.
Jag har ju fått ett tillbaka bildat så at säga och senast nu MCT. Man ser klart och tydligt på CB om hCG går ner. Men om du känner dig illamående och gravid. Inget blod eller magont ja då kanske du kan prata dig själv ur oron. KRAM!
Jag känner väldigt lite symptom och det oroar mig lite. Känner inget illamående, bara lite ömma bröst. Alla andra verkar känna så himla mycket och jag blir orolig, precis såhär var det några veckor innan det förra missfallet också, symptomen minskade och försvann nästan helt.
Från början på vecka 6 (5+) så ska man få "gravid 3+" på CB digital. Men trots att det gått mer än en vecka sedan dess för mig är jag inte på rätt nivå hormonmässigt (jag gjorde det på morgonurin förstås).