Plus igen efter mf/ma
Muffe80 skrev 2010-08-31 15:02:08 följande:
Sugar, du får köpa bebiskläder Fick du mitt mail? Det såg konstigt ut nrä det skulle skickas iväg.
När tvisten väl kommer till domstolen så kommer domaren försöka få er att komma överens, det kommer din advokat att gå igenom med dig, men det kan vara bra att vara medveten om att det är det normala förfarandet. Och det finns ofta fördelar med att komma överens än att det kommer så långt som till en dom. Ni får möjlighet att gräva stridsyxan så att säga och sen är det bara att skita i honom.
Det brukar också vara en större sannolikhet att han betalar dig om ni frivilligt har kommit överens om ett belopp än att han får en dom på sig. Om du har några frågor på hjärtat så hjälper jag dig gärna, har arbetat som jurist ett par år på domstol.Och jag som klagade på att jag inte kände några syptom och inget illamående! Det har jag fått äta upp nu
Höll på att spy inatt, men räddade mig med knäckebröd. Har haft en sjuk molvärk inatt också. Menmen, jag är inte den som klagar!
Puh, äntligen hemma från jobbet. Så. Jäkla. Trött.
Kan man inte gå i ide de kommande 6 veckorna och vakna upp sisådär i vecka 13?
; viftade, sparkade, tryckte ifrån med fötterna och liksom ställde sig upp, gjorde kullerbyttor, full aktion! Tyvärr fick jag en väldigt dålig bild, för jag glömde säga till, sa inte till förän undersökningen var klar, och då hade den lille just lagt sig på mage.
Det var så skönt att få sa att h*n levde, och vad h*n vuxit sedan sist! Nu var det ju en riktig bebis där inne, inte längre någon räka eller liten tjock korv. 
Muffe, i min förra graviditet blödde jag VARJE gång jag gjorde nr två, men så var jag också superhård i magen. Det gjorde as-ont att bajsa och ibland kände jag verkligen hur det brast. Men även om jag "visste" att det kom från där bak var det ju obehagligt att se blod/brunt i underbrallorna (från såret) när jag gick på toa nästa gång.