Nixx skrev 2010-04-27 12:57:39 följande:
Jag får bara inte ihop det i huvudet, att om man är i de kretsarna där man har gott om pengar så innebär det att man också jobbar en hel del.Hur klarar man då av att ta ledigt en vecka för svensexa och lyckas samordna det med alla killkompisar, en omöjllig ekvation i mina ögon.För övrigt är det första gången jag hör talas om en en veckas svensexa(?!)
Det är typ 3 st som verkligen velat detta, dessa tre har givetvis inga barn eller stadiga förhålalnden, alla andra får ett litet helsike hemma denna veckan.
Började med att de gjorde en sån svensexa, seglade i turkiet en vecka (10 000 kr/pp) o sen har det liksom förväntats
Nej det är skittrist att en vecka går åt till detta spektakel, men det är absolut SISTA gången det blir en sån här svensexa, absolut aldrig mer det är både jag o min man överens om. Killarna ser det som en chans att få komma hemifrån känns det som, att slippa allt ansvar o bara kunna dricka öl en hel vecka utan några som helst blickar.
Jag är dock emot detta (har som sagt en 3 mån baby samt en 1,5 åring hemma) o kommer säkert inte svara i telefonen under hela veckan för jag komemr ha famnen full av mina barn.
Ett ganska fult sätt att liksom slippa undan enligt mig men men....