BF November,2010 DEL 2
Jag har 85D nu
Alla skriver så mycket och det är så roligt, men det tar lite tid att ta sig igenom allt.
Här är allt ganska bra. Lugna dagar men bäbisen blir vildare och vildare på nätterna. Det sparkas mest uppåt så jag vet inte om han ligger ner med huvudet för det mesta. Tror dock inte att han fixerat sig än.
Jag var så inställd på en Britax barnvagn, nu kollade butiken upp och det finns inga 3hjulingar kvar och de trodde inte att det skulle komma in mer på lager i år. Så nu blev det helomvändning och vi får kolla ut någon ny vagn.
Hade hoppats att mannen skulle hinna hem i tid, men det verkar också bli ännu längre tills han kommer. Kaptenen fick gå av båten för han blev sjuk, så nu måste min man stanna tills de hittar någon med rätt behörighet. Tydligen så måste det vara ett visst antal personer ombord med det. Tur det inte är BF snart så förhoppningsvis hinner han hem till slutet på oktober i alla fall.
Så nu lutar det åt en Teutonia Spirit S3, måste fundera lite mer.
Hur vi kommer sova känns svårt att veta, jag är nog ganska inställs på att samsova men det är ju första bäbisen här i familjen så vi får ta det som det kommer och göra det som känns bra.