• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • frukarlssonn
    Maddie72 skrev 2010-05-04 19:20:48 följande:
    JO det var en pärs. Är glad att vi fick vara kvar och fick en kik idag i allafall. Men visst är det härligt att se de små. Eller hur?
    Det är helt underbart! Man bli så lycklig så man svävar på moln
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • Hedi

Chanell och Maddie: Grattis till era Ultraljud härligt! nu kan ni slappna av lite mer och njuta.

• kicki08

Chanell och Maddie: Gud va härligt Det känns verkligen som att man svävar på moln när man sett sin lilla bebis

Själv har jag inte sett bebis på ett par veckor och nu börjar man längta igen OCh så måste jag vänta ända till 31 maj.

Sitter fortfarande i Örebro. Själv på hotellrummet. Fick se sambon och Theo på webcam för nån timma sen och började lipa. Känslig är man....

• frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-05-04 20:06:49 följande:
    Chanell och Maddie: Gud va härligt Det känns verkligen som att man svävar på moln när man sett sin lilla bebis Själv har jag inte sett bebis på ett par veckor och nu börjar man längta igen OCh så måste jag vänta ända till 31 maj. Sitter fortfarande i Örebro. Själv på hotellrummet. Fick se sambon och Theo på webcam för nån timma sen och började lipa. Känslig är man....
    Klart man är känslig. Man längtar ju ihjäl sig Gud så jag kommer längta när jag ska jobba!!!
  • frukarlssonn

Men Kicki, försök samtidigt njuta av att du får SOVA! Det är du allt värd

• min lukas

Grattis till er som har sett era bebisar på ultraljud, det är så härligt. Vi ska på rul första veckan i juni och nedräkningen har redan börjat

Frogster jag känner verkligen med dig, man upphör visst aldrig att förvånas över hur män och människor kan bete sig. En känslomässigt stukad människa, att man kan vara så kall. Du kommer att klara dig alldeles utmärkt utan karsloken. Jag tror att du är starkare än du tror. Du har en jobbig tid framför dig men om några veckor har det sjunkit in och du kommer att ha en plan.

När jag blev gravid hade jag och min sambo en riktig downperiod. Vi hade försökt att köpa en lägenhet i Malmö men var oense heela tiden. Vi var beredda att separera och dela på oss och så kom Lukas och flyttade in. Vi gick på samtal och sorterade vad som var viktigt och hittade varandra igen. En graviditet kan verkligen ställa allt på kant. Det kunde lika gärna ha gått åt pipsvängen. Hos oss var det sambon som ville ha barn och jag som inte vågade tro att vi skulle klara det tillsammans och tvekade. JAG håller tummar och tår att du kommer att gå styrkt igenom din graviditet.

Appropå mammakläder så ska min syster gifta sig i augusti hastigt och lustigt. Hon gör inget halvdant så det blir fest på grand och rejält uppklädd dresscode{#lang_emotions_laughing} Någon som har bra förslag på var man hittar en riktigt uppklädd mammaklänning och inget blommigt talt????

• kicki08

Har precis samma problem. Ska på två bröllop här. 29 maj och 12 juni. Har inte en susning vad jag ska ha på mig. Man kan ju inte köpa nått NU juh....

• min lukas

Om det är resår i ryggen så hade jag vågat att göra det men det är inte lätt. Jag ska också på två bröllop ett 3 juli och ett 14 augusti{#lang_emotions_laughing} Det hinner ju hända en del med bulan på den tiden... Jag har en avlägsen kompis som är utbildad skräddare så en backup är att be henne att sy upp något till mig men det är ju ingen lätt uppgift när det ska passa olika skeden av graviditeten. Har du kolllat runt och hittat något KICKI

• frukarlssonn

Ååh jag vill oxå gå på bröllop

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2