• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Hedi

Ska ocksa pa bröllop i Augusti! vet inte heller vad jag ska ha pa mig da.

• yonasam

Grattis Maddie och Chanell va roligt att se bebis :)

Popcorn: GRATTIS du kommer vara så fiin med mage o allt :)

Frogster: skit i honom, du bor i världens bästa land att vara ensammmama i, det här fixar du galant :)

• frukarlssonn

Gomorron. Idag tog Olivia sovmorgon till sju. Hon vaknar sex i vanliga fall. Synd då att jag vaknar halv sex och inte kan sova {#lang_emotions_yell} Vanligtvis är jag helt DÖD kl sex varje morgon när dottern vaknar.

♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • popcornplaya

Idag ska sambon jobba. Känns jättekonstigt att inte ha honom hemma. Har haft honom hemma i över ett år nu. Men, men det är ju inget man ska klaga över att han äntligen får jobba igen.

Vad ska man hitta på idag? Fint väder är det i alla fall det är gött.

Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • Jojo 85

Godmorgon!

Josefine o jag brukar gå upp vid 8-8.30 Jag har inte käkat min frulle än så det måste jag ta o göra. Annars blir det tvätta några tvättar o kanske åka ut o kolla på något till Josefine till dopet.. fast jag tror vi har det mesta hon behöver

Någon som vet om man kan få blåmärken att försvinna snabbare på något vis. Jag har fortfarande feta blåmärket sen inskrivningen i fredags Skulle ju vara trevligt att slippa det på dopet på lördag..

Josefine 4 maj 2009 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • Helen C

God morgon...
    Kul för er som ska på bröllop, vill med gå hehe....

Drömde inatt att min bebis sparkade sen kom lillkillen in och väckte mig, kanske sparkade på riktigt=)
    Jag känner mig totalt ogravid, mår som vanligt nu.... vill känna sparkar

• frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-05 09:42:04 följande:
    God morgon... Kul för er som ska på bröllop, vill med gå hehe.... Drömde inatt att min bebis sparkade sen kom lillkillen in och väckte mig, kanske sparkade på riktigt=) Jag känner mig totalt ogravid, mår som vanligt nu.... vill känna sparkar
    Jag mår helt vanligt jag med. Känner nada i magen förutom att det stramar.
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2