• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • frukarlssonn

Helen C: gud va skönt! Ja bara ta det lugnt nu!! Ta hand om dig och magen!

♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • frukarlssonn
    Kinne79 skrev 2010-05-05 21:25:55 följande:
    Såvitt jag vet så är det den enda privata som täcker ett stort område, jag har tex 1h dit. Jag har ju redan gjort ett vul där i v.7 och får snällt vänta till rul i  v.18. Hade jag ljugit om anledningen så hade jag kanske fått komma dit. Hon jag pratade med tyckte jag skulle ringa mvc i stan och be att få höra hjärtljud om det inte gick så skulle jag höra av mig igen, men det känns lite sådär så det kommer jag inte göra. Allt såg ju bra ut i v.7 och inget borde ha hänt sen dess, så jag får sluta nojja.
    Ja allt är säkert bra ändå men jag vet hur man känner! Blöder du inte ska det ju inte va några problem! Hoppas de kan lyssna på hjärtat iaf, alla bm brukar inte va omöjliga med det
  • Helen C

Nu e jag ännu mer ledsen för mitt ex inte bryr sig för fem öre...Jag frågade om han kunde ta barnen en dag innan som imorgon. Nä de kunde han inte. han bryr sig inte alls att jag ska ta de lugnt... Bilbesikning e tydligen viktigare..... Jag vet jag har en sambo som kan hjälpa till, men mitt ex har varit så emot de innan och nu helt plötsligt kan han hjälpa till..... Karlar...

• Kinne79

Helen C- Vad skönt att allt såg bra ut och att du slapp vänta med att få reda på det.

Chanelll- Jag mår fortfarande prima. Lite trött på kvällarna och mer flytningar annars inget, hade jag mått illa eller haft några andra symptom så hade jag nog inte varit så nojjig. Får se vad bm säger imorgon.

• Maddie72

Helen C - skönt att allt såg bra ut. Ta det nu så lugnt du kan. Trist att pojkarnas pappa inte har någon förståelse för det som inträffat. Han borde skämmas. Kram på dig.

• frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-05 21:39:37 följande:
    Nu e jag ännu mer ledsen för mitt ex inte bryr sig för fem öre...Jag frågade om han kunde ta barnen en dag innan som imorgon. Nä de kunde han inte. han bryr sig inte alls att jag ska ta de lugnt... Bilbesikning e tydligen viktigare..... Jag vet jag har en sambo som kan hjälpa till, men mitt ex har varit så emot de innan och nu helt plötsligt kan han hjälpa till..... Karlar...
    Fy va trist att han ska beté sig så
    Kinne79 skrev 2010-05-05 21:43:00 följande:
    Helen C- Vad skönt att allt såg bra ut och att du slapp vänta med att få reda på det. Chanelll- Jag mår fortfarande prima. Lite trött på kvällarna och mer flytningar annars inget, hade jag mått illa eller haft några andra symptom så hade jag nog inte varit så nojjig. Får se vad bm säger imorgon.
    I know! Jag har ju mått prima jag med hittills bortsett fr mattheten. Och en aningen ökade flytningar. Så fast man VET att man inte alls behöver må dåligt el annorlunda på gnt sätt för att allt ska va bra så nojjar man sig lite ändå! Allt kommer gå prima
  • Bunny81

Idag har jag lyckats tjata till mig ett ul! {#lang_emotions_smile} Ska dit på måndag! Ska bli skönt att se så att allt är som det ska därinne, så att man slipper oroa sig... Fattar inte hur man kan stå ut utan att göra vul eller något o bara göra rul i vecka 18! Det är ju en jättelång tid!

Helen C: Skönt att det inte va någon fara med bebisen! Förstår att du va jätteorolig!!! Man läser ju att så länge man inte har ont i samband med en blödning, så ska det inte vara någon fara. Men det är ju en helt annan sak att råka ut för det själv! Man tänker ju inte direkt att allt är som det ska om man ser blod...

• Helen C

Jag gud man tänker ju de värsta att shit nu e de över de här... Och sen när de kommer små klumpar med....

Ja det e synd att deras pappa inte bryr sig så värst mycke... Han sa och vad händer om en vecka när du får barnen igen??? Äääää tack för uppmuntran... Men nu vet hur han e....

Jag ska ta och lägga mig och be för Gud att allting va bra under natten och fram tills bebisen ska komma ut....

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2