Var hos BM idag o allt såg prima ut. v.24+6 idag
Vikt: 62kg (64kg när jag väntade Josefine)
SF-mått: 23cm (24cm med Josefine) - på "normalkurvan"
Hb: 132.. vilket supervärde.. äter ju niferex (1 tab/dag) - (Hb med Josefine 125)
P-glukos: 6,4 (4,4 m Josefine, då åt jag knappt något godis till skillnad från nu)
BT: 90/70 (90/60 med Josefine)
Fosterljud: 148 (145 med Josefine)
Nästa besök blir i v.30
Bebis050810 skrev 2010-08-18 10:56:41 följande:
Idag var det ett år sedan min pappa gick bort i cancer

ett år går fort men sorgen blir inte mindre. har nog inte fattat det än att han aldrig mer kommer tillbaka. Känner mig helkonstig att jag än idag, efter ett år, inte kan sörja..... jag vet ju att han är borta, tänker mkt på honom och gråter då och då men sen kommer det inte mer tårar hur gärna jag än skulle vilja! han var en sån fin pappa

undra när jag ska förstår.......
Det är svårt att förstå! Det sjunker nog in lite för varje gång man gråter o kommer på att så är fallet
Drygt 2 år sedan min pappa gick bort, men jag blir ledsen fortfarande när det verkligen slår mej att han inte finns mer
Beklagar verkligen!
Rosen skrev 2010-08-18 08:11:51 följande:
oj vilken tur som inte råkat ut för sånt. jag tycker att vart jag än kommer där det finns bekanta så ska dom känna på magen... allt i från om man träffar nån på jobbet som man inte träffat på nån vecka eller träffar nån i affären. sen har jag navelbråck oxå så det gör ju jätteont när dom klappar mig över naveln o de ger ju ingen förvarning heller eller frågar om dom får känna så jag hinner ju aldrig säga åt dom att jag har bråck o att dom inte ska ta på magen.
"Skrik" AJ!! Så dom hoppar till o berätte sedan att du har navelbråck o det gör SVINONT! Så kanske dom tänker sej för i framtiden..