• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • frukarlssonn

Kollade nu, det stod tjej. Så det stämde ju sist med

♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
  • Bebis050810

var hittar man den där kalenderna då??

(¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 10/11-10 ♥ ¸.?°´¯)
  • Annizsj

Den kinesiska kal har stämt för oss båda gångerna. Den här gången står det flicka och jag tror faktiskt att det är en liten tös...skulle ju vara kul då vi har två pojkar

• popcornplaya

Vet inte när jag hade ägglossning så det blir lite svårt att kolla den kinesiska kalendern Obestämd

Med sonen hade jag bara lustgas och bara när jag krystade. Tror jag kommer försöka med bara lustgas den här gången också men då ska jag banne mig ha den direkt när jag kommer in. Älskade den och skulle inte släppt den för allt i världen.

Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • frukarlssonn
    popcornplaya skrev 2010-06-12 11:57:01 följande:
    Vet inte när jag hade ägglossning så det blir lite svårt att kolla den kinesiska kalendern Obestämd

Med sonen hade jag bara lustgas och bara när jag krystade. Tror jag kommer försöka med bara lustgas den här gången också men då ska jag banne mig ha den direkt när jag kommer in. Älskade den och skulle inte släppt den för allt i världen.
    Samma som här då! Lustgasen va min bästa vän, helt fantastiskt Glad
    Bebis050810 skrev 2010-06-12 10:58:33 följande:
    Om du tittar till höger så står det gravidverktyg, klicka på den så hittar du det där Står vilket kön eller nåt i den stilen.
  • frukarlssonn

Sorry, menar till vänster!!

• Rosen
    popcornplaya skrev 2010-06-12 11:57:01 följande:

Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
    prova att ta bf datumen och gå tillbax 38 veckor så får du ägglossningen då,
    så har jag gjort när jag räknade ut mina pojkar nu. o det stämmer faktiskt
  • Rosen
    Misan S skrev 2010-06-11 21:09:03 följande:

Kan man hänga på här? Bf 29 november.

välkommen
  • Rosen

usch måste bara få beklaga mig lite....
    nu i veckan har jag kännt mig ganska sliten i kroppen o har mer o mer ont i ryggen. det går inte över heller efter en stund som det gjort innan. jag börjar oroa mig lite över hur jag ska orka jobba ända till slutet jag har ingen sjukpenning så jag kan inte vara sjukskriven heller...
    halsbränna har jag haft sen igår oxå o den vill inte heller gå över

• MissCh
    Marinero skrev 2010-06-12 12:38:46 följande:
    Samma som här då! Lustgasen va min bästa vän, helt fantastiskt Glad
    Bebis050810 skrev 2010-06-12 10:58:33 följande:
    För mig tyckte jag inte att lustgasen direkt hjälpte. Första gången tog jag epidural (trodde jag skulle dö vid 4 cm...), andra gången hade jag tens - som jag inte ville släppa - och försökte andas och så. Släppte tensen vid krystningen och provade lustgas men det gjorde varken till eller från Glad
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2