Bebis050810 skrev 2010-06-13 11:24:36 följande:
Jag äter inte nån skräpmat alls, kan inte äta en massa fett o så, blir en pizza nångång... och mcdonalds kanske varannan månad. Jag har en känslig mage, fick det efter dottern, så magen ballar ur totalt om jag äter fel.
Jag har aldrig heller varit en godismänniska så godis o choklad blir det vääääldigt sällan! chips har jag alltid älskat men tyvärr går det ju inte, men ibland är jag så sugen så då äter jag iaf och hoppas på att magen är på bra humör
men mat äter jag, vanligt mat, husmanskost och det e gott!
det som jag stör mig på varje dag är att jag inte är ute och går minst 30 min varje dag!! varför är man så lat lixom.....?? är väl antagligen därför jag gått upp så mkt :(
Ja precis så tänker jag med! 30 min, det är inte mkt alls men lik förbannat gör jag det inte! Men jag blir verkligen matt o andfådd! Idag va vi ute o gick 40 min, kändes som 1.5 timmar för min kropp! Nä jag ska verkligen försöka skärpa mig. Måste ju ta ut dottern med. Hon älskar att sitta i vagnen och bara titta

Det är de enda som hjälper nu när hon haft sin extra griniga period, vilket iofs berott på tänder för nu har en tand nästa spruckit upp och humöret är bättre igen