BF November,2010 DEL 2
Allt såg fint ut, fanns mer fostervatten än förra mätningen så dom måste ju nästan mätt fel .
Så nu kanske jag kan få sova lite o slippa oroa mig i några dagar till iaf.
Ska tillbaka på tisdag för ny viktskattning
Hmm... Det kom lite slempropp när jag var på toa nyss :-/ När jag fick Theo kom det lite slemmis varje dag i två veckor innan det satte igång. Men det är ju 25 dagar kvar idag!!
Undrar vart det här bär av...... Lite nervit ![]()
Idag firar vi Jespers 2-veckors dag med utskrivning från neo!! 
Såååå underbart minst sagt!
Varit hemma på permis sen i måndags och allt har funkat kalasbra =)
Bilirubinet har sjunkit sen förra kollen och vikten har ökat.
Dagens tungviktare landade på 2255g!
Ska börja mata extra i några dagar då viktökningen var något lite för liten. De vill han ska öka 20-30g/dag och han har bara ökat 55g på 3 dagar. Alltså inget att hänga upp sig alltför mycket på men ska ge honom lite extra några dagar tills han har ork att äta lite mer på egen hand =)
Hoppas det är bra med er alla!
Har inte alls särskillt mycket varken tid eller ork att vara här nu... Tänker dock på er en hel del och hoppas det går bra för er allihop!
Nu j-vlar vad det poppas musik här hemma och jag har fått värsta städlusten, här ska det bli fint!
pop - härligt att han kom hem tidigt, perfekt!
I fredags hämtade jag min man på flyget, alltid nervöst, men det känns så bra. Vi har bara myst och tagit det lugnt. På måndag ska vi hämta barnvagnen och det ska bli så spännande.
Läser för det mesta allt men sitter inte så mycket vid datorn nu. Ha en underbar helg alla!
Godmorgon!
Visste inte att man kunde hyra på sjukhus, vi har redan beställt vårt babyskydd m bas. Fast det är ju vårt första barn så vi kanske får användning för den fler gånger om vi har tur :)