BF November,2010 DEL 2
Idag ska vi på vår första föräldragrupps träff. Ska bli spännande. Har aldrig varit på någon sådan, vad är det man gör egentligen?
Idag ska vi på vår första föräldragrupps träff. Ska bli spännande. Har aldrig varit på någon sådan, vad är det man gör egentligen?
Det är så roligt att komma hem och alla har skrivit så mycket :)
Här blev det föräldragrupp och vi hade det verkligen trevligt, inget fika dock då landstinget bara kunde bjuda på vatten. Alla män ville starta en pappa grupp så nu ska de gå väldans massa gånger utan oss. Jag tycker det är jättekul för min man att han ville även om han bara pratar engelska.
Vi hämtade även ut vår vagn (Teutonia Spirit S3) och voksipåse. Känns helt overkligt att den står hemma nu. Kanske dags att börja bli nervös för det här med förlossning och allt.

Här har vi bara haft en lugn dag och fixat i huset. Hundarna som inte alls gillar att ligga i knä har blivit värsta gosigaste. De ska upp i soffan så fort man sätter sig och gärna ligga på magen eller i knä. De kanske känner på sig att det är något annorlunda :)
Roligt att läsa allt ni skriver. Har inte så mycket att skriva själv just nu. Enda sammandragningar jag har kommer väldigt sällan och känns knappt. 6,5 vecka kvar för mig.
Välkommen Malmötjej! Då har vi samma BF datum :) spännande!
Vad fina magar ni har som lagt upp bilder!
Nu har vi varit och beställt en snöslunga, så i år blir snöskottningen förhoppningsvis lättare. Förra säsongen var de helt slut när vi hade köpt hus så det blev att svettas och stånkas mot snön.
Läste i tidningen idag att det har utbildats 4 Doulor här. Någon som haft hjälp av en sådan tidigare? Jag blev lite nyfiken och nu ska jag försöka få tag på någon av dem.
Godmorgon!
Här har det blivit lite sömn, magen i vägen och rastlös. Jag får försöka sova senare. Hoppas ni har sovit bättre.
Idag blir det att fixa och dona lite i huset.
Nu är det storm och första snön som faller här. Bra dag att stanna inne :)
Jag bor I Örnsköldsvik. Vissa svarta tak är vita nu och det visslar i knutarna på huset när det blåser. I morgon töar det nog bort för då ska det bli sol och + grader.