• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Kinne79

Hittade helt plötsligt en till vagn, som jag inte sett innan. En Brio Joy-09 bara liggvagn för 1800kr, det är väl ett bra pris? Är det en bra vagn tror ni?

• Sassa82

Ser att ni pratar om kompisar med barn. Jag skulle just fulla 23 år när jag fick Melina och då fick även en kompis barn samtidigt, dock har inte vi umgåts något speciellt. Sen va det ett par till som hade barn sen 1.5 år innan dock inga jag umgick med. Men det har aldrig vart något problem att jag har haft barn. Sen ett till två år efter va det fler som fick barn och nu har nästan alla barn. Alla är födda allt från 85-82 i umgänget.

• frukarlssonn
    Rosen skrev 2010-06-28 11:17:49 följande:
    ja jag känner att detta e det bästa vi nånsin gjort för barnen, dom trivs jättebra o springer själv in o ut som dom vill hela dagarna

hur stort e samhället dit ni ska flytta? va trist att där inte verkar vara nån öppen förskola, kanske det finns nån annan typ av verksamhet dit du kan gå o lära känna lite mammor?
    finns där någon du känner dit ni ska flytta?
    Ja du det är litet Men jag känner en tjej, en gammal kollega och kompis, eller ja, jag umgicks eg med hennes syster lite men vi jobbade mkt ihop o så. Sen hittade vi varann på fb efter många år och när det blev bestämt att vi skulle flytta dit mejlade jag henne på fb och hon blev jätteglad Så vi kommer ju ses ibland, det är kul för det är en trevlig tjej. Det skulle tydligen finnas barnens hus där och ngt som kallas för atollerna. Vet inte va det är men jag får fråga henne Sen får man hoppas man träffar trevliga grannar och kanske att sambon lär känna lite folk som vi kan umgås med. Sportchefen för innebandyklubben som sambon ska träna är väldigt trevlig och hans fru med, de bor ganska nära och har tre barn så dom kanske man får besöka ibland
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
  • frukarlssonn

Bisquit: fy sjutton jag förstår dig!! Jag hade blitt skitsur med! Bara skita i sin sambo så nä så gör man inte!!

♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
  • Helen C

Trulsa- Jag känner inte till den vagnen så jätte bra faktiskt. e rätt dålig på vagnar

• Sassa82
    Kinne79 skrev 2010-06-28 19:34:34 följande:
    Hittade helt plötsligt en till vagn, som jag inte sett innan. En Brio Joy-09 bara liggvagn för 1800kr, det är väl ett bra pris? Är det en bra vagn tror ni?
    Har inte heller någon koll på den vagnen tyvärr.
  • Annizsj

Bisquit- du har då all rätt o bli arg på sambon. Respektlöst mot dig! Vi kvinnor o bärande av männens barn skall behandlas som drottningar! Imorgon rul kl nio. Lite nervös men var ju på cub i v13, då var ju allt sonder skulle. Är mer nervös för att vi måste ta med barnen, vilket fe egentligen inte vill att man gör. Hoppas bara att de är lugna! Milo fixar det nog bra, men Viggo är säkert så trött då o det är inte lätt att ta gå en 14- mån att förstå allvaret... Är helt varm av all sol. Det är helt fruktansvärt varmt hos oss, barnen lider verkligen speciellt Viggo som vaknade massor inatt. Fasar inför denna natt usch!

• Helen C
    Bisquit: Jag hade oxå blivit fly förbannad på min karl. Så jäkla respektlös. Min sambo hade ju fått höra ett och annat kan jag lova....Förstår inte hur du kan hålla masken...Även om man inte orkar så kommer de ändå ut, iaf hos mig. Han tänker ju bara på sig själv och tänker inte alls på dig, undrar inte ens va du e. Hade jag varit karl så hade jag varit orolig om jag visste att min tjej inte hade nyckel... Men men karllar dom e fan ett släkte för sig ibland.... Ibland vill man att dom ska tänka som vi.....

Annizsj
    Spännande. Lycka till
  • Bebis050810

Trulsa: ingen koll på den vagnen tyvärr

Helen: vet du hur det är med lilla PennyJenny?

(¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 10/11-10 ♥ ¸.?°´¯)
  • popcornplaya
    Bebis050810 skrev 2010-06-28 21:39:26 följande:
    Trulsa: ingen koll på den vagnen tyvärr

Helen: vet du hur det är med lilla PennyJenny?
    (¯`°•.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 10/11-10 ♥ ¸.•°´¯)
    Jag tror hon hade fått vara uppe och röra på sig lite idag, gå på toa och så.

Jag är så mätt nu, har smockat i mig en låda jordgubbar precis. Sååå gott var det verkligen. Gick in i v.20 idag också. Känns som man har kommit en liiiiten bit på vägen i alla fall, men jag tycker ändå att det går långsammt framåt.

Sen satt jag och knåpa lite på en inköpslista till bebis också. Är ju lite grejer som kommer behöva köpas. Både att det blir vinterbarn istället för sommar som det var med sonen och att det är en flicka istället. Och jag är en sådan människa som SKA ha rosa till min flicka. Jag ÄLSKAR rosa Tungan ute
    Älskade Philip 080716 och en liten flicka BF 101121(sarahsbaby.blogg.se)
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2