• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Kinne79

Ok, synd att ingen vet något. Men visst är det ändå ett ok pris för en liggvagn? 1800kr.

Bisquit- Vet inte vad jag ska säga. Hade blivit sur men mest ledsen tror jag om min man gjort något liknande. (Både som gravid och ogravid)

Annizsj- Spännande, hoppas att allt ser bra ut. Vill ni veta kön?

• kicki08

Bisquit: Du överreagerar INTE utan reagerar helt normalt. Fy fan säger jag bara! Hade min karl ´gjort så hade han åkt på en sjujävla smäll faktiskt. sen hade jag nog tagit mitt pick och pack och ungarna och dragit iväg och bott någon annanstans så han fick funbdera på vad fasen han gjort.
    Och bet inte det skulle jag sparka ut honom. Usch Sådär behandlar man inte sin gravida sambo.
    kram på dig

• Jojo 85

Hej girls!
    Har varit på landet i 10 dagar utan dator o internet kommer nog inte har ork el möjlighet att läsa ikapp. Vi har haft det så härligt!

Hoppas alla ni oxå haft det bra!?

Imorn ska vi på RUL.. fast inte förrän på kvällen..

Josefine 4 maj 2009 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • Kinne79

Har ju lov nu och det blir en heldel mer stillasittande än vanligt, vilket jag tror är orsaken till att jag har ont i axlar och nacke (plus att brösten känns som att dom väger hur mycket som helst)

Har ni några tips på vad ska jag göra för att lindra det, är ju omöjligt att röra sig lika mycket som på jobbet.

• Jojo 85

Bisquit: Min man kan ju GLÖMMA att han får dra iväg o trösta någon brud som inte jag känner o litar på. Jag har blivit "huggen i ryggen" tidigare, så det går FET bort.
    Jag tror han kör den nonchalanta stilen för att du tilslut ska känna att du överreagerar o komma krypandes till honom. Jag känner igen betéendet.. väldigt manipulerande. Godta det inte! Tycker du dka skälla ut honom, sen skulle jag sova borta om (om det var jag) o så får han ta svansen mellan bena o be om ursäkt. Du har rät att bli behandlad med respekt!

Josefine 4 maj 2009 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • frukarlssonn
    popcornplaya skrev 2010-06-28 21:57:17 följande:
    Jag tror hon hade fått vara uppe och röra på sig lite idag, gå på toa och så.

Jag är så mätt nu, har smockat i mig en låda jordgubbar precis. Sååå gott var det verkligen. Gick in i v.20 idag också. Känns som man har kommit en liiiiten bit på vägen i alla fall, men jag tycker ändå att det går långsammt framåt.

Sen satt jag och knåpa lite på en inköpslista till bebis också. Är ju lite grejer som kommer behöva köpas. Både att det blir vinterbarn istället för sommar som det var med sonen och att det är en flicka istället. Och jag är en sådan människa som SKA ha rosa till min flicka. Jag ÄLSKAR rosa Tungan ute
    Här har du en till som älskar rosa Jag försöker blanda så gott det går men så ser man nåt sött som bara råkar va rosa... ja så blir det automatiskt så
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
  • kicki08

Det ska bli SÅÅÅ kul å få handla tjejkläder!! Jag är helt såld på rosa jag med

Här var det gomorron 4:48 imorse *gääääsp* Jag fattar inte när han ska börja sova på mornarna *suck* Det blir aldrig senare än kl 5. Vet inte vad jag ska göra.... Han är trött men väcker sig själv och hindrar sig själv genom att somna igen på alla möjliga de vis.

• Annizsj

Känner mig ledsen idag då jag borde vara glad. Värmen här är hemsk, har sovit ca tre h inatt o milo sov nog lika dåligt han. Till råga på det vaknade Viggo kl fem. Sen kommer sambon upp o ska till jobbet. Opps han har inte sagt till att vi ska på rul kl nio idag. Det går säkert bra säger han, men det är ju inte säkert. Jag kan inte gå dit själv med en ett o tre åring ju!!! Sen blir han sur på mig när jag klagar på hans förberedelse inför detta. Jag har tex sagt att vi måste försöka ordna barnvakt men han har inte gjort ett skit. Jag har hört mig för men ingen kan. Känns som om han i te bryr sig fast han säger att hM gör det. Eller så är det för att det är tredje gången nu, inget nytt ju. Känner mig sårad o ledsen. Får se hur det blir....

• kicki08

Annizsj: Det ska inte spela någon roll om det är första eller tredje. Alla barn är väl lika viktiga och det tycker man ju dom borde förstå. Sen borde han ju tänka på att du inte kan ta med dig en ettårin goch en treåring in på RUL. Det blir ju inte en lugn stund för dig att se på bebis. OM det ens går. Jag hade nog inte gjort det......
    När dom inte fattar en sådan sak själva.... hur får man dom förstå... Karlar är så jäkla konstiga ibland.
    Kramisar på dig

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2