Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Oj, det är tydligen många som har planer på att döpa sin tjej till Agnes... Hmm.... Man kanske ska tänka om. Inte så kul om det blir en väldigt vanligt namn :-\

popcornplaya: Åhh det där med kläder till dagis är ett helsike. Och att inte tala om DYRT! Det är ju inte lite man ska ha. Dom blir ju så smutsiga när dom är såhär små. Ja det är en utmaning... Man missar nog nått i början skulle jag tro.
    Funderar på en sån här P.O.P vindoverall till Theo. Han har ju ett regnställ, men en sån brukar kunna hålla ett bra tag in på hösten med bra kläder under. Men så jäkla DYRA!!

Nä nu är jag nästan säker på att bebis vänt sig med huvudet nedåt. För nu sparkar det mer åt sidorna och uppåt åt sidorna. Plus att det trycker hemskt nedåt blåsan. Och såhär har det inte varit tidigare. Coolt Går in i V 31 idag

• kicki08

På dagiset som Theo ska gå på sover dom middag kl 11 och äter lunch 12.30. Så vi kommer att  ha honom där tis-to mellan 9-14. det blir så väldigt hattigt allting annars. Hade dom däremot sovit efter lunch så kanske vi hade gjort annorlunda.

sen hur vi gör i början när bebisen är född vet jag inte. Men dom två veckorna sambon är hemma blir ju Theo oxå hemma såklart. Men sen tror jag nog det får bli dagis som vanligt faktiskt. han är så otroligt aktiv så han behöver få leka av sig. Och det är sån kort stund och bara tre dagar i veckan så det kommer han bara må gott av

Gjorde en så jäkla klantig grej idag!!!  http://ekens.blogg.se

• kicki08

Här får sambon och närmsta familjen känna sparkarna. fast dom brukar faktiskt inte fråga. Det är bara sambon och det känns skönt försöker någon annan känna på magen så ryggar jag undan.

taniko: Nä här är det oxå supertrist väder. Jag ska iväg på ett volleyboll möte om ett par timmar. Theo får förlja med. Vi ska gå igenom årets träningar. Jag ska hjälpa till att vara tränare och coach när jag kan fram tills bebis kommit blir skoj.
    sen blir det nog bara en lugn dag hemma. Ikväll däremot ska jag träffa tjejerna och äta middag. Ska bli jättemysigt att få lite egentid

• kicki08

taniko: Jag kommer bara ha en fleeceoverall till bebisen. Det brukar räcka. Man bäddar ju ändå ner dom varmt i en lift eller åkpåse. theo hade faktiskt bara fleece i vintras han med fast han var 6 månader då Det har funkat bra Däremot måste jag ju köpa overall till Theo nudå. Han är ju 15 månader snart. svårt det där.... dom blir ju jäkligt blöta nu när dom är såhär små så man måste kanske investera i en verkligen bra overall... DYRT!

• kicki08

Va skönt att allt har gått bra med PennyJenny. Det såg ju väldigt mörkt ut där ett tag.  Önskar dom all lycka

taniko: Förstår att det är tungt Hur funkar det nu med sambon?

Helen C: Va härligt att få höra hjärtljuden igen jag längtar till mitt besök om två veckor ska bli mysigt. Jag tror hon börjar känna på magen då oxå vart bebis ligger

vaknade inatt med en överjäklig halsont. Fy fasen Det bränner ända upp i gommen på mig och jag kan knappt svälja har aldrig haft halsbränna så jag vet inte hur jag ska relatera till det heller om det är det..... Men det känns som en överjäklig halsont så halsen håller på att brinna upp ungefär Bläääää

• kicki08

Helen C: Läste lite på nätet om halsbränna att det sitter mest i bröstet. Det gör det inte här... det är bara halsen och ända upp i gommen. SJUKT ont. Får väl se om det ger med sig... annars skadar det väl inte att prova nån halsbränne medicin kanske?

taniko: Okej, skönt att det är hyfsat lugnt iallafall. Men måste vara fruktansvärt jobbigt att tassa på tå hela tiden för någon. Hoppas att kuratorn kan hjälpa honom framåt för sina barns skull om inte annat.

• kicki08

Ja jag vet ju inte om det är halsbränna... Jag ä rhemskt slemmig i halsen oxå. Nu när Theo sovit en stund så vaknade han och var helt otröstligt i 20 minuter. Bara grät "ajajajajaj". Så jag vet inte om han oxå har fått ont i halsen... Jag hoppas verkligen det bara är jag som har halsbränna. Ska köpa hem nått och prova. Fungerar det inte så är det väl vanlig halsont. Det är värt å prova. Theo verkar må bättre nu iallafall.

• kicki08
    popcornplaya skrev 2010-08-27 13:34:06 följande:
    Frågar lite bara:

Är det nån här inne som tänkt dricka hallonbladste sen? Kanske nån som gjort det föregående gånger? Jag funderar på att köpa hem det och börja dricka om några veckor.
    Jag gjorde det förra gången typ 3 veckor innan det var dags. Men fick sådana fruktansvärda sammandragningar som inte hjälpte alls. Det var bara jättejobbigt och obehagligt. Så nja... jag vet inte.... Vi får se hur less jag är i slutet
  • kicki08

Godmorgon tjejer Är totalt utslagen i jordens dyngförkylning. Började ju igår med fruktansvärd halsont som vägrade ge med sig. Igår kväll som pvan oxå. Har knappt sovit en blund inatt pga förkylningen och sen har Theo strulat sen kl 2 inatt
    Var tvungen att kliva upp kl 6 imorse för stora grabben skulle iväg på fotbollsturnering 7.15. Herregud... hur ska man klara av den här dagen

• kicki08

taniko: Men herregud!! Han sitter väl inte och super sig full när han är själv med er son!! Fy fan!! Jag skulle mörda karln min om han gjorde det.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2