BF November,2010 DEL 2
Vet ni vad jag längtar efter!! Att få ligga på mage!!
har också hört att det är lättare att ta miste på tjejer. när vi var på ul sa dock bm att hon såg blygdläpparna (fattar inte hur man kan se något så litet, men är man proffs så är man :D ) så då har hon ju sett något i alla fall och inte bara INTE sett något. jag var mer inställd på att det skulle bli en kille, har ju redan en, så jag blev rätt paff när hon sa att det var en tjej. skulle som sagt vara lite underligt att ställa om men jag hade verkligen blivit precis lika glad. en isabella blir det här om hon är vad hon sägs vara ;)
köpte förresten världens finaste tröja till lillkillen nu på lunchen, kolla in den här fina:
blog.lindex.com/wp-content/uploads/2010/07/63869261.jpg
hur är det nu med bad i simhall? är det ok fram till förlossning men inte under avslag, eller hur var det nu igen?
funderar på att utnyttja träningsbidraget på jobbet och köpa simkort men frågan är om jag borde vänta med att skaffa det till efter förlossningen om man ändå inte bör simma under slutet av graviditeten...
Här sitter en mamma och gråter för pojkarna har åkt. Dom åker till Kreta idag. Gråter varje gång nu när dom åker ifrån mig. Vet inte om de har med gravidhormonerna att göra.... Men jobbigt är de....
Här sitter en mamma och gråter för pojkarna har åkt. Dom åker till Kreta idag. Gråter varje gång nu när dom åker ifrån mig. Vet inte om de har med gravidhormonerna att göra.... Men jobbigt är de....
Super, då blir det simkort till mig :) Är ett riktigt vattenpalats så det finns utrymme för både motionssim, relax och rutschbana (inte för att just det lockar så mycket ;) )
Idag har jag träffat några väninnor efter jobbet och fikat. Är på väg hem nu och åkte sex imorse, så nu är jag redigt trött. Nästan skönt att lillkillen kommer ha hunnit lägga sig, även om jag saknar honom. Får krypa nära inatt istället :)