kicki08 skrev 2010-10-18 00:04:19 följande:
åhh... är nån vaken i tråden tro?
Vaknade nyss av en frukransvärd värk på magens vänstra sida. Kan inte alls sova och kan knappt röra mig
Känner mig skitorolig...
Jag har haft sådan smärta ibland på höger ibland på vänster sida av magen. Tydligt att det inte kommer från livmodern. Sticker och smärtan släpper inte hur man än gör. Fått det både i matbutiken (då jag fick
släpa mig själv framåt, gick inte att lyfta fötterna heller) och t o m då jag suttit stilla vid datorn. Efter att jag på något lustigt sätt släpat mig till sängen och vila, så lättade det efter kanske 10 min, ungefär så länge har det suttit i alla gånger. Jätteobehagligt. På mvc sa det att det kan vara ligamenten som håller upp livmodern som är uttänjda, men jag har själv haft jättemycket luft i magen dagen efter, så kan väl ha varit tarmarna också. De är ju lite i kläm nu.
Heh, vi hade lite sex igår, men det blev till slut bara gapskratt. Igår gick det bara inte. Ingen ställning var bra, antingen var det dåligt för mig eller för honom. Inte hade vi sådana problem med de andra tre graviditeterna... Har så ont i fogarna och så är jag ju som en val...

Jaja, bättre tider kommer väl snart...