Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Rosen: JOOO det är det visst. Det sätter i gång sd nästan på en gång. Om du dricker ett par koppar om dagen så Kör på ba!

• kicki08
    Rosen skrev 2010-10-18 15:44:35 följande:
    okej men det finns kapslar oxå väl? var kan man beställa?
    Lite varstans på nätet nog. Googla efter det. annars finns det säkert på hälsokostaffär det med
    Bebis050810 skrev 2010-10-18 15:44:52 följande:
    Jag har alltid datorn på, dag som natt! är alltid inloggad på fejjan o FL och kikar in titt som tätt
    Beroende av dom sidorna är jag!! så nu när datorn krabbat får jag nästan panik, jo det e sant, jag måste få se vad som sker i omvärlden med vänner o bekanta och få prata av mig!

Jag har inte minsta lilla känning! inte ens sammandragningar varje dag och har jag det är det inga onda heller, men det har jag aldrig haft med de andra barnen heller, det har bara satt igång rätt var det är, på BF-dagen första ggn och på BF+3 andra ggn, så jag räknar med att föda däromkring.
    Bebis rör sig massor i magen idag!! både högt upp och sen skruvar den sig mellan benen för nåt kitlar mig på snippan inifrån
    Nä det har man ju lärt sig att det kan sätta igång när som helst även fast man inte har någr akänningar. Och även fast man har MASSOR av känningar så väntar det ända in till BF nästan :-/
  • kicki08

trulsa79: Åhh det lät lite drygt. förstår att du inte åker hem mellan isåfall. Skönt med bara två veckor kvar och sen få vila Själv hade jag ju tänkt jobba ända in tills det blir dags. Men nu har lilla gossen ögoninflamation så det ser ju ut som jag blir hemma den här veckan iallafall.

• kicki08

Libragirl: Åhhh va spännande!! fan att inte min jäkla slemmis kan lossna dååååå! Man letar å letar....

• kicki08
    MammaDeborah skrev 2010-10-18 19:35:46 följande:
    Nu har jag pratat med FL och vi är välkomna in. Förvärkarna börjar mer och mer likna riktiga värkar och nu gör det ont vad jag än gör.. Barnvakten är varslad och beredd att köra så fort vi vill. Tog två panodil för en dryg timme sen men de hjälpte inte alls.
    WihooO!! det kommer bebis inatt!! Underbart!
  • kicki08

Själv sitter jag här och zippar hallonblads te i hopp om att bebis vill ut.....

• kicki08

Hej tjejer

MammaD: Jäkla kropp å luras Va less man blir. kram på dig! Hoppas det kommer igång närmsta dygnen här.

Jag har nästan panik härhemma. Yngsta sonen är sjuk och ska bara bäras och bäras hela tiden. I en veckas tid nu har han vaknat runt 3 på nätterna och varit vaken 2 timmar. För att sedan vakna kl 6 igen och stiga upp. Jag har rännt på toan, haft förvärkar eller ont på annat sätt tidigare delen av natten. Så jag har sovit ungefär 2 timmar per natt i en veckas tid nu. Sambon likaså. Imorse satte jag mig bara upp och storgrät. Nu börjar sömnlösheten verkligen ta ut sin rätt. jag förstår inte hur jag ska orka detta Ingen i släkten finnsi närheten att hjälpa Jag är bara deprimerad och totalt slut.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2