BF November,2010 DEL 2
Rosen: JOOO det är det visst. Det sätter i gång sd nästan på en gång. Om du dricker ett par koppar om dagen så
Kör på ba!
Rosen: JOOO det är det visst. Det sätter i gång sd nästan på en gång. Om du dricker ett par koppar om dagen så
Kör på ba!
Din blogg följer jag faktiskt dagligen
Tycker det är kul med bloggar
trulsa79: Åhh det lät lite drygt. förstår att du inte åker hem mellan isåfall. Skönt med bara två veckor kvar och sen få vila
Själv hade jag ju tänkt jobba ända in tills det blir dags. Men nu har lilla gossen ögoninflamation så det ser ju ut som jag blir hemma den här veckan iallafall.
Libragirl: Åhhh va spännande!!
fan att inte min jäkla slemmis kan lossna dååååå! Man letar å letar....
Carolina: Åhh va skönt att allt såg bra ut. Underbart!
Själv sitter jag här och zippar hallonblads te i hopp om att bebis vill ut.....
Helen C: Låter ju onekligen lovande
Hej tjejer
MammaD: Jäkla kropp å luras
Va less man blir. kram på dig! Hoppas det kommer igång närmsta dygnen här.
Jag har nästan panik härhemma. Yngsta sonen är sjuk och ska bara bäras och bäras hela tiden. I en veckas tid nu har han vaknat runt 3 på nätterna och varit vaken 2 timmar. För att sedan vakna kl 6 igen och stiga upp. Jag har rännt på toan, haft förvärkar eller ont på annat sätt tidigare delen av natten. Så jag har sovit ungefär 2 timmar per natt i en veckas tid nu. Sambon likaså. Imorse satte jag mig bara upp och storgrät. Nu börjar sömnlösheten verkligen ta ut sin rätt. jag förstår inte hur jag ska orka detta
Ingen i släkten finnsi närheten att hjälpa
Jag är bara deprimerad och totalt slut.