BF November,2010 DEL 2
Helen C: Jag tycker du ska ringa FL och åka upp och kolla. Sånt där ska man kolla så det inte är fostervatten. Ring nu! rapoportera sen
kram
Helen C: Jag tycker du ska ringa FL och åka upp och kolla. Sånt där ska man kolla så det inte är fostervatten. Ring nu! rapoportera sen
kram
Williams mamma: Det verkar gå jättebra för lilla Linus. va underbart
vad säger storebror om det lilla knytet?
Helen C: Det låter ju ändå som att du kanske borde kolla upp det. Vattniga flytningar kan man ju ha, men inte så att det blir blött i bindan.
Härhemma försöker vi hitta lite rutiner i vardagen. Lillgossen på 16 månader har börjat att revoltera lite. Ställer sig och totalt gallskriker om han inte får som han vill. Han vill gärna gosa med lillasyster men det blir hårdhänt ibland. Han vill gärna lägga sig på henne och stödjer sig mot henne. Usch... känns lite otäckt, men är rädd att hon ska gå sönder. Men dom tål kanske rätt mycket??
Annars funkar amningen jättebra hittills. Hon både sover och äter bra
Helen C: Knepigt det där... När det rinner blir man ju lite fundersam. man vet aldrig när det kommer igång
Jag bara vaknade ju mitt i natten av en värk. När man minst anar det
snart kommer bebbarna börja ploppa ut här, känner det på mig :)
Dom där småvärkarna jag hade dagen innan Agnes kom var ju dom som kortade livmodertappen. Tyvärr måste man ju säga då... så kände jag dom tydligt. Vilket ju innebar att jag inte kunde sova ens på natten utan fick en sovdos. Kanske är något sådant du känner. En del känner dom ju inte alls medan andra känner massor.
jojo: Men det var en vanlig förlossning lr var det kejsarsnitt? Hon ville ut väldigt tidigt hennes tös.
Skickar massor av goa kramar till er tjejer!
Mitt magmått låg ¨på 35 cm i V 37. Nu kom hon ju nästan två veckor tidigt men vägde iallafall 3258 gram. Så hon hade nog varit en rätt stadig bit ändå om jag gått tiden ut. BM sa att hon var normalstor när hon kände då i V 37. Vet inte hur mycket dom lägger på sig i slutet?