Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Jo nånting måste vi ju hitta på. För det här fungerar inte för någon av oss. vi är totalt knäckta just nu.

• kicki08

jojo: Nä... han är inte så förtjust i mjölk. Men varm har vi inte provat. Välling får han på nätterna ibland. Men det funkar inte så värst.... :-/ Men jag sk atesta varm mjölk

Ska ringa HC nu och be dom kolla hans öron.  Sen ringa mamma och pappa se om dom kan hjälpa oss på nått sätt

• kicki08
    Party of five skrev 2010-10-19 13:56:13 följande:
    Kramar till dig! Vilka tuffa nätter du haft! Får du alls sovit på dagen då?
    Har fått vila en stund när sonen vilar. Men det är 1 gång om dagen kanske 1½ timma. Men utan den stunden hade jag nog gett upp tror jag.
  • kicki08

Ögoninflamation OCH dubbelsidig öroninflamation har lillgossen våran. 3:e penicilinkuren på mindre än 2 månader.
    Mammsen och pappsen kom hit idag för att hjälpa oss. Känns skönt nu bara dom är här. Känner mig lugnare i själen. sen har jag tagit ett beslut nu. jag går hem från jobbet nu helt och hållet så att jag kan ge Theo en chans att bli frisk ordentligt. Det behövs oxå om jag ska orka med en förlossning.

Williams mamma: Underbart! Shit va spännande

• kicki08

BM besök imorrn för mig med. Ska be henne lite snällt känna på mig därnere så man får höra hur läget är

• kicki08

Hej å hå på morgonen.

Här sitter jag med värkar och försöker klocka. Får se vad som händer. Om det rinner ut i sanden eller sätter igång

• kicki08

har fortfarande värkar. Men oregelbundna som sjutton. har fått tömma tarmen typ 4 ggr och är dålig i magen :-/
    Hoppas det kör igång på allvar snart så det inte stannar av.
    Minns när jag fick Theo så var jag såhär oregelbunden en hel dag innan det satte igång på riktigt. Drygt....

• kicki08

Ja antingen att det kör igång på allvar eller att det stannar upp några timmar. skulle verkligen behöva sova!! Har inte fått sova nått alls inatt pga värkarna.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2