Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Nä jag tror inte det har med förlossningen att göra. Känns inte så. Det sitter på vänster sida av magen. Försökte ligga på höger sida men det hjälpte inte. Nu har jag suttit uppe en stund och det har lättat lite.
    Men jäklars va ont det gjorde! Kan det vara att bebis tryckte på tarmar kanske?

• kicki08

Det verkar hjälpa å sitta uppe. Det har släppt lite...
    Känner mig jäkligt öm i magen där bebis rumpa är.. Ska man aldrig få sova tro :-/  Igår förvärkar och idag det här. blääää
    Å du är vaken än?

• kicki08

Oj, ja det lät ju inge vidare. Men skönt att du fått sovit ett par dagar nu iallafall
    Jag har ju en morgonpigg son som vanknar runt 5-6 varje morgon så här blire inte mycket sova. Och imorrn blir jag hemma med honom eftersom han har ögoninflamation. så det skulle va väääldigt skönt om man fick sova snart.. :-/

• kicki08

mammaD: Fy fasen Du verkar ha haft en sån natt som jag ungefär. En uppesittarnatt. Satt uppe jag med men pga en jävulsk smärta på vänster sida av magen. misstänker att bebis låg och tryckte på något. det va outhärdligt ett tag. Men när jag fick sitta uppe ett tag så blev det lite bättre. Men ja... 3 timmar senare vaknade ju Theo då....
    Så mycket sömn har det inte blivit här heller.
    Visst blir man less! Man undrar hur man ska orka med en förlossning när man är helt slut om dagarna....

Jag är hemma med minstingen idag oxå som har misstänkt ögoninflamation. Så det kommer bli full rulle härhemma idag. *puh*

• kicki08

Williams mamma: Låter som en skön morgon. Ett bad! Det kan jag sakna nu när man är gravid. Ett badkar. vi har inget tyvärr... men hade verkligen önskat det nu.

• kicki08

MammaD: fattar inte jag heller! En del barn är väl sådär bara antar jag... behöver ingen sömn. Theo sover max 10 timmar på ett dygn. Och det är ju alldeles för lite för en sån liten en..... Och som du säger. En ettåriung är ju inte allt för lätt å roa direkt....

• kicki08

Libragirl: hihi, ja vi hade oxå sex igår. det blir inte så värst ofta nuförtiden. Jag är så jäkla trött eller så har jag ont.
    Det va väl inte superbra för mig direkt... Men sambon va så tänd så han kom på två röda
    Tror nog vi längtar båda två efter att allt ska bli normalt. Det dröjer ju oftast ett tag efter förlossning och amning, men det kommer ju. blir man bara vanlig i kroppen igen så funkar det ju genast bättre.

Chanell: Åhh va spännande! Ja du kanske får tidigare ändå denna gång
    För mig känns det verkligen att det är trångt därinne nu. Hur hon än ligger så gör det ont på mig någonstans.... uscha.. börjar verkligen bli less på det här. Jag kan verkligen inte röra mig på nätterna utan att det gör snoront nånstans heller. blääää

• kicki08
    popcornplaya skrev 2010-10-18 14:45:04 följande:
    Jag uppdaterar nog rätt ofta på FB också men det beror väll mest på att jag är uttråkad. Då blir det att man fastnar vid datorn och skriver en massa onödigt bara för att fördriva tiden. Jag bloggar ju också så där kan man också skriva av sig lite.

Är det nån annan här inne som bloggar? Tycker det är kul att läsa andras bloggar. Min är sarahsbaby.blogg.se om nån är intresserad.
    yepp jag bloggar. Tror jag läst din blogg några ggr redan
    Min blogg är   ekens.blogg.se
  • kicki08

Hur mår alla föresten? Några fler känningar?
    Gissar på att nån av MammaD, Gardrobsblomma eller Williams mamma är först att pluppa ut bebbe

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2