Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

Chanell: hihihi ja jäkligt snygg body Det är ju skithäftigt att våra bäsar är födda med en dags mellanrum bara. Båda två!!! Helt otroligt igentligen

Love3: Fy fasen!!! Jag skulle aldrig gå med på det. Fatta å krysta ut en först och sen ligga och vänta på nya värkar. HUA!!!!

• kicki08

Chanell: TOKSÖT liten tjej Hon ser sådär mysigt mullig ut ändå trots att hon kom så tidigt

• kicki08
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-10-24 20:55:53 följande:
    Usch jag är så ledsen :'(
    Saknar min stora pojke nåt fruktansvärt.. Känns som jag bara övergett honom för att vara med mitt "nya" barn!
    Inte träffat han alls sen i torsdags! :/
    Åhh gumman! Kan förstå den känslan Men jag tror ändå att han mår bra och inte känner så alls. Oftast har ju barn inte den tidsuppfattningen riktigt som vi har. Och det gör oftast ondare i oss än i dom.
    Hoppas att ni får komma hem snart. kramar i massor!
  • kicki08

Hej tjejer

Har det kommit några nya bebisar?

MammaD: Helt jävla makalöst att du ska bli behandlat på det där sättet. Jag blir så jäkla förbannad när jag hör det eftersom jag under min förlossning blev dåligt behandlad tycker jag. Jäkligt konstigt att dom inte ska kunna lyssna. Tänker du ringa till dom igen eller kan du ta vägen via BM?

taniko: Massor av kramar gumman!!

• kicki08
    MammaDeborah skrev 2010-10-25 20:01:49 följande:
    Min BM är skitkass så det hjälper nog inte ett dugg att prata med henne. Jag upplever inte att personalen på FL behandlar mig dåligt, utan jag får mer känslan av att de är ganska styrda uppifrån och inte själva har så mycket att säga till om.
    Men du förstår säkert min känsla när du blev så helt annorlunda behandlad när du kom in på FL efter en dag av värkar. Jag känner mig mest förbisedd faktiskt.
    Jag är jättenöjd med bemötandet jag fick dagen innan hon tittade ut. Fick en jättebra bm som pratade ordentlligt med mig och verkligen lyssnade på mina behov.
    Förstår helt och hållet hur du känner. Jag vet inte hur man ska gå tillväga.... Har du en kass BM oxå så är ju det inte till någon hjälp. Massor av kramar till dig!
  • kicki08

Chanell: Agnes skiter oxå jäkligt mycket !! Men det är väl bra antar jag. fungerar magen

• kicki08
    Marinero skrev 2010-10-25 21:21:44 följande:
    Haha ja jag tolkar det som ngt positivt Men lite kul när man ska byta blöja, så tittar man bort så ligger det en ny liten hög bajs där igen
    Det är ju det för mig oxå. Jag har ju två grabbar sen förut. så byta blöja på en tjej är jätte scary!! Herreguuud vilket projekt å göra rent. Är rädd å göra illa henne. Hur man kan torka mm. Tar väl ett tag å lära sig
  • kicki08
    Kwackie skrev 2010-10-25 22:18:14 följande:
    jag köpte en egen tens apparat på teknikmagasinet, lite trixigt men väldigt hjälpsamt tycker jag, tror det är lite beroende på hur man är som person o så

här hade jag en riktig omgång värkar dock la de sig efter 2 timmar men de var nere på 3-4minuters mellanrum, hade varskot barnvakt o förlossning men som tur var väntade vi lite till... hoppas på att kunna sova nu inatt, har ju inte sovit på 2 nätter nu pga lite förvärkar i ryggen o så, men inga klockbara

ska hopp i säng nu så god natt alla mammor
    Oj det låter spännande Bara å invänta om det sätter igång igen
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2