Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Helen C: Nä det är väl lite krasst så antar jag. När jag väntade Theo provade vi ALLT. Färdknäppar varenda eviga dag. Hallonbladste, annanas, långa promenader... jadu, you name it. Han kom ändå inte förrän 2 dagar före BF. Och då hade jag gett upp vid det laget.

Med den här lilla hann jag bara börja dricka hallonblads te så kom hon. Men vi hade nog inga större planer på att prova någe annat än det heller eftersom lillgossen var sjuk konstant och även både jag och sambon. Så vi var bar atrötta trötta trötta. mamma och pappa kom upp för att hjälpa oss ett par dagar och ta theo så vi fick sova. DÅ, dagen efter dom kommit hit så satte det igång. Det var som att hela kroppen bara slappnade av.

• kicki08

taniko: Åhhhhh!!! Äntligen!! Hoppas hoppas snart får hon snusa bebis

Chanell: Vi var oxå ut och premiäråkte med syskonvagnen idag Och du har rätt, det ÄR ett projekt å klä på två barn. och vi var oxå två   Men det är väl som du säger. Man kommer väl in i det. Men nog fasen kommer man vara svettig till tusen när man är klar och ska börja gå
    Hoppas verkligen du får hjälp med din rygg snart. Det blir deprimerande när man har ont sådär.
    Själv känner jag att HAAAALELLUUUUJA, jag kan röra mig igen Såklart har ryggen fått en rejäl dust av att vara gravid och förlossning. Men jag ska försöka rätta till det sen. Men nu är jag lycklig jag kan röra mig igen och känner mig pigg

• kicki08
    MammaDeborah skrev 2010-10-26 20:30:52 följande:
    Får åka vidare till Norrköping men förlossning i natt blir det med största sannolikhet. Det gör ont!!!! 3-4 min mellan värkarna, 2cm öppen och ingen vattenavgång. Imorgon har vi henne här!! Längtar otroligt mycket! Kram på er alla!
    Åhh äntligen mammaD! Snart har du henne hos dig. Snosa bebis
  • kicki08

gud va spännande det är nu!! Å se när alla bebisar tittar ut.
    Hoppas ni skriver förlossningsberättelser allihopa. JAG tänker iallafall läsa

• kicki08

MammaD: Men nu jävlar måste dom lyssna på dig! Stå på dig! Vägra åka därifrån! Massor av kramar gumman!

Rosen: RING! Bättre en koll för mycket. kram

• kicki08

Jag blir så jävla arg så jag exploderar när jag hör hur du blir behandlad. Fattar dom inte att man blir helt jäkla slut och deprimerad av sånt här. Hur ska du orka med förlossningen när den väl sätter igång. du MÅSTE säga ifrån och bli arg nu. Jäkla skitförlossnings personal. KRAM!

• kicki08

MammaD. Fy faaaan! När allt det här är klart tycker jag du ska stämma dom lr nått! Nått måste man kunna göra. Såhär får man inte behandla folk. Å jag tyckte jag hade det hemskt..... Det gör ont i mig när jag läser hur du mår.

• kicki08

men va häftigt! Här börjar det hända lite grejjer hör jag. Rosen kanske igångsättning lr så kommer bebbe till helgen
    Och Kwackie, du måste höra av dig och berätta vad som händer

• kicki08

MammaD: Förstår dig Men vi finns här om du vill prata. Massor av styrkekramar till dig!

• kicki08

Godmorgon tjejor

Kwackie: Låter som en jättemysig dag Skönt att du sovit så tungt så du inte märkt någonting. Det behöver man ibland

Jag förstår knappt fortfarande att Agnes kommit. Hon är så lugn och snäll och sover hela tiden! Hon kan alltså sova 6 timmar i sträck på natten! Nästan så man blir orolig.... ska man väcka henne kanske?

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2