• wonders

AVA klinik i Riga

Solkattan om det är samma som Gonal F och Ovitrelle som jag har för mig var färdigblandade så är det bara att sätta dem i magen ungefär i navelhöjd. På mig sved de men detta släppte när man masserade runt sticket en lite stund.

till er som ruvar så kan jag bara säga att jag har haft alla indikationer på att vara gravid och inte. Det är därför det är så jobbigt att ruva. Du vet inte förrän du tar prov om du verkligen är gravid eller om medicinerna som spökar. Kom igen den 24:e är ju inte så långt bort. Se till att hålla er sysselsatta rent hjärnmässigt. MEN ingen stress. Kram 

• wonders

Jaha Solkatten sådana sprutor.. De blandades av sambon när de var aktuella.. Usch ingen hit för väldigt kladdigt om det blev fel...

• wonders

Fru det är tråkigt och enorm sorg när det inte blir plus som man optimistiskt önskat. Stor kramar om.

• wonders

Nu var jag nog lite för snabb att beklaga fru. Det är ju inte tid än.. Missade den rätt så stora detaljen..

• wonders

Ni som har svårt att få Hcg-prov utskrivet har ni inte varit hos gyn och önskat där? Jag önskade ett test i samma veva för att ha den saken klar när jag kom så långt.. För den gyn jag gick hos var detta inget hinder..

• wonders

Verkar ju bara så konstigt tycker jag. Hur ställer sig Öresundskliniken eller ja något närmare kliniker som ändå har IVF sig till att hjälpa dig?

• wonders

Zaq jag återupplevde just mitt hcg-svar när jag hörde ditt. Underbara nyheter.

Tyckommig hoppas att det håller i sig och att det visar på samma fina värde som Zaqs. SJälvklart kommer det inte vara samma för vi är alla olika men vi vill ju ha ett bra värde.

Själv gick jag hem från jobbet igår för var så trött att ögonen höll på att falla ihop. Dock verkar det bara vara jag som är plikttrogen och kommer till jobbet när det är mycket att göra och att kunderna vill ha svar samma dag.. Så idag sitter jag och funderar och bannar mig själv för att jag inte gjorde som min sambo sa och var  hemma idag också..

• wonders

Ojojoj det ser ut till att bli många julklappar i form av Plus till mig. Drömmer Underbart!! Önskar så att alla som ruvar nu bara får positiva svar och slipper en skitjul som jag hade förra året.. Men inte tänka på galmla sake. Det var då och nu är nu. Ibland önskar jag att jag vore hund eller katt för de lever verkligen så. Tänk att bara få kura ihop sig i en varm säng nu när de är lite mörkare med en liten stjärna i fönstret att mysa till.

• wonders

Hejsan alla glada kämpare. Angående vart man tar sig för BM så jag går på spec MVC men det är om du ha någon komplikation utöver att det är ÄD. Jag går även på Mama Mia på Söder som är helt suveräna jämfört med den jag gick på kommunalt. De hade egentligen inte plats för mig men fixade detta över några dagar så nu går jag dubbelt vilket är normalt när man har saker ex. diabetes eller i mitt fall blodproppar som checkas en-två gånger i månaden de första månaderna och nu ska de se om den lilla krabaten får tillräckligt med blodtillförsel och även näringen som den behöver. I övrigt mår jag bara superbra och känner att hen växer som den ska och bankar på bra därinne.

Svar på tråden AVA klinik i Riga