• puss

ni är så jäääävla pinsamma!!!

fy fan va pinsamma ni är, alla patetiska styvmammor!!
    hela KR är fullt av biomammor som: är bittra, är psykfall, vill hämnas, lever på soc, lever för att jävlas, är manipulativa, luras och ljuger, försöker bara komma åt pengarna, bryr sig inte om barnen, fifflar, lever för hämnd, snackar skit och lögner, sprider rykten, är lösaktiga, beter sig illa på fb, och så vidare i ALL JÄVLA OÄNDLIGHET.

tydligen har din kille smak för såna brudar.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!
  • Maggis

Jag har mer problem med styvmammor som skriver skit om sina bonusungar, jag.

//Maggis
  • Jazza
    dessan59 skrev 2010-05-14 20:44:04 följande:
    varför är alla så elaka(nästan alla) är det väll bäst att skriva.TShar väll rätt att komma med ett påstående, om vad hon tycker.ibland kan jag tycka att många av er här på FL är så elaka, va är det för fel på er?
    Om folk känner sig träffade har de ofta väldigt svårt att föra en vettig diskussion, har jag märkt här på FL
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jezamine
    Jazza skrev 2010-05-14 20:45:49 följande:
    Om folk känner sig träffade har de ofta väldigt svårt att föra en vettig diskussion, har jag märkt här på FL
    Jo jag ser det-
    Avstängd tills vidare
  • dessan59

Jazza
    ja, så är det nog.....men det är så sorgligt, att alltid hacka på någon, istället för att komma med något bra....liksom

• Jezamine
    dessan59 skrev 2010-05-14 20:52:19 följande:
    Jazza ja, så är det nog.....men det är så sorgligt, att alltid hacka på någon, istället för att komma med något bra....liksom
    Ja jag håller med dig...varför inte komma med något postivit ist för att anmärka på andra?
    Avstängd tills vidare
  • Jazza
    dessan59 skrev 2010-05-14 20:52:19 följande:
    Jazzaja, så är det nog.....men det är så sorgligt, att alltid hacka på någon, istället för att komma med något bra....liksom
    Det är ju baspsykologi... projicera sin bitterhet på andra människor och påstå att de är orsaken till att man inte har ett perfekt liv.
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • puss
    Jazza skrev 2010-05-14 21:22:57 följande:
    Det är ju baspsykologi... projicera sin bitterhet på andra människor och påstå att de är orsaken till att man inte har ett perfekt liv.
    och i sin usla feghet tar man ut sin bitterhet på barnen.
  • Bedan

Jag blir också så jävla förbannad när jag läser det där! Jag brukar tänka på min kompis mormor. Efter vad hon berättat brukar jag och min väninna fantisera om att åka till mormorns hemland endast för att hälla latrin över en viss grav.
    Mormorns mamma blev dödad av nazister när deras land blev ockuperat under 2:a världskriget och pappan gifte om sig med en kvinna som gjorde hennes och hennes lillasysters liv till ett helvete. Det hela slutade med att hon som tonåring brottade ner kärringen och satt över henne med en kniv i handen. Hade hennes pappa inte kommit in då och hindrat henne hade hon kanske mördat sin häxa till bonusmamma.
    Det är sånt som inte skitskallarna som behandlar barn som smuts tänker på, att en dag växer barnen upp och blir stora och de glömmer inte alla oförrätter som hänt dem.
    Min mammas styvpappa behandlade henne som skit med, kallade henne korkad, slog henne och sånt. Han hade iaf vett att be om ursäkt! Samt att dö innan jag föddes så att jag inte behövde slå ihjäl honom för vad han gjorde mot min mamma...

• puss
    Bedan skrev 2010-05-14 21:41:20 följande:
    Jag blir också så jävla förbannad när jag läser det där! Jag brukar tänka på min kompis mormor. Efter vad hon berättat brukar jag och min väninna fantisera om att åka till mormorns hemland endast för att hälla latrin över en viss grav.Mormorns mamma blev dödad av nazister när deras land blev ockuperat under 2:a världskriget och pappan gifte om sig med en kvinna som gjorde hennes och hennes lillasysters liv till ett helvete. Det hela slutade med att hon som tonåring brottade ner kärringen och satt över henne med en kniv i handen. Hade hennes pappa inte kommit in då och hindrat henne hade hon kanske mördat sin häxa till bonusmamma.Det är sånt som inte skitskallarna som behandlar barn som smuts tänker på, att en dag växer barnen upp och blir stora och de glömmer inte alla oförrätter som hänt dem.Min mammas styvpappa behandlade henne som skit med, kallade henne korkad, slog henne och sånt. Han hade iaf vett att be om ursäkt! Samt att dö innan jag föddes så att jag inte behövde slå ihjäl honom för vad han gjorde mot min mamma...
    vilket skit.
Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!