• puss

ni är så jäääävla pinsamma!!!

fy fan va pinsamma ni är, alla patetiska styvmammor!!
    hela KR är fullt av biomammor som: är bittra, är psykfall, vill hämnas, lever på soc, lever för att jävlas, är manipulativa, luras och ljuger, försöker bara komma åt pengarna, bryr sig inte om barnen, fifflar, lever för hämnd, snackar skit och lögner, sprider rykten, är lösaktiga, beter sig illa på fb, och så vidare i ALL JÄVLA OÄNDLIGHET.

tydligen har din kille smak för såna brudar.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!
  • Hyppolite
    Stinii skrev 2010-05-15 11:26:18 följande:
    Är du seriös? Skulle vilja säga att mördare, barnmisshandlare, pedofiler, bankrånare osv osv är värre än styvmammor. Blir man automatiskt hemsk för att man är styvmamma? Tror att din kommentar säger mer om dig själv än om någon annan...liiite mkt fördommar kanske?
    Det finns säkert några rekokvinnor som tycker att barnen är en självklar del av familjen men det är bara att titta i KR så ser man ju hur många resonerar.
  • kalin
    VirrigaVerna skrev 2010-05-15 11:31:46 följande:
    Det är ju tragiskt men endera så spottar man i nävarna och tar på sig ansvaret över de barn man varit med om att sätta till livet bara av det faktum att de är barn och behöver stöd, trygghet och närvarande föräldrar. Eller så duckar man och skiter i ansvaret
    Ja det gor man som man vill och kanner. Man har knappast nagra skyldigheter.
  • Tottelina
    kalin skrev 2010-05-15 11:44:03 följande:
    Ja det gor man som man vill och kanner. Man har knappast nagra skyldigheter.
    Stackars barn.
  • Stinii
    Hyppolite skrev 2010-05-15 11:37:30 följande:
    Det finns säkert några rekokvinnor som tycker att barnen är en självklar del av familjen men det är bara att titta i KR så ser man ju hur många resonerar.
    Ja men KR är väl ändå till för att ventilera sig och jag tror att det är lättare hänt att man skriver av sig för att "klaga" än att skriva om något positivt. Tror inte att det är så många som använder sig av KR, av dom som skriver positiva saker för då har man inget behov av att vara anonym =)

Förstår inte vad man ska in i dom trådarna och göra om man bara stör sig och inte har något vettigt att komma med...
  • Ts Mamma

Ja, jisses Amalia...

Mina bonusbarn och deras Mamma kommer bra överense och jag kan ärligt säga att jag älskar dem.

Har aldrig tyckt att deras Mamma är en skitstövel, fifflar, snackar skit och spride lögner, inte vill sina barns bästa eller gör saker bara för att jävlas...

...men man kan ju välja att bara se den ena sidan och blunda för den andra så som du TS verkar göra, allt är inte svart eller vitt, myntet har inte bara en sida så att dra alal bonusmammor över en kam så här tycker jag e rent ut sagt befängt!

• Natosh
    kalin skrev 2010-05-15 11:30:08 följande:
    Ja det ar det. Varfor skulle man ha skyldgheter genemot barn man aldrig bett om?
    Omg, menar du att biomamman smög sig in en natt och stal hans sperma?? Stackars karl!
  • Ts Mamma
    Hyppolite skrev 2010-05-15 11:15:34 följande:
    Ja värre kvinnor än styvmammor är svåra att hitta. Vilka nötter!
    Oh vilket bra resonemang, jag är en nöt!

Jag är en nöt fast jag accepterar älskar och tar hand om mina bonusar precis som jag älskar och tar hand om mitt eget barn, jag är en nöt fast jag inte tycker illa om mina bonusars biomamma, eller???
  • Ts Mamma
    Stinii skrev 2010-05-15 11:49:19 följande:
    Ja men KR är väl ändå till för att ventilera sig och jag tror att det är lättare hänt att man skriver av sig för att "klaga" än att skriva om något positivt. Tror inte att det är så många som använder sig av KR, av dom som skriver positiva saker för då har man inget behov av att vara anonym =)Förstår inte vad man ska in i dom trådarna och göra om man bara stör sig och inte har något vettigt att komma med...
  • Tottelina
    Natosh skrev 2010-05-15 11:51:56 följande:
    Omg, menar du att biomamman smög sig in en natt och stal hans sperma?? Stackars karl!
    Han blev sperm-napped!

Nej men allvarligt nu. Om någon vill diskutera det här fast kanske från en annan vinkel

www.familjeliv.se/Forum-5-69/m52541405.html
  • kalin
    Natosh skrev 2010-05-15 11:51:56 följande:
    Manniskan pastog att hon kakade piller.
Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!