• puss

ni är så jäääävla pinsamma!!!

fy fan va pinsamma ni är, alla patetiska styvmammor!!
    hela KR är fullt av biomammor som: är bittra, är psykfall, vill hämnas, lever på soc, lever för att jävlas, är manipulativa, luras och ljuger, försöker bara komma åt pengarna, bryr sig inte om barnen, fifflar, lever för hämnd, snackar skit och lögner, sprider rykten, är lösaktiga, beter sig illa på fb, och så vidare i ALL JÄVLA OÄNDLIGHET.

tydligen har din kille smak för såna brudar.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!
  • Hyppolite

Ja värre kvinnor än styvmammor är svåra att hitta.

Vilka nötter!

• VirrigaVerna
    kalin skrev 2010-05-15 11:08:16 följande:
    Vad ar problemet? Och vad fan vill du jag ska gora? Varken jag eller min sambo har bett om dessa ungar. Jag tycker inte om dom av den enkla anledningen att dom ar barn. Jag kommer aldrig tycka om barn hur garna du an vill.
    Jag vet inte om jag missuppfattar nu men din sambo är väl far till barnen?
    Många människor behöver man inte parodiera. Det räcker med att citera dem.
  • kalin
    VirrigaVerna skrev 2010-05-15 11:19:09 följande:
    Jag vet inte om jag missuppfattar nu men din sambo är väl far till barnen?
    Ja och det innebar inte att jag har nan slags skldighet gentemot dem...Inte min sambo heller...Javla konstigt folk resonerar
  • Hyppolite
    kalin skrev 2010-05-15 10:31:51 följande:
    Min sambo ar den vikigaste personen i mitt liv. Varfor ska jag lamna honom bara for han rakar ha tva ungar? Han far val lamna mig om han upplever det som ett problem att jag inte gillar hans barn. Men det gor han inte, han respekterar att jag inte vill ha med dom att gora.
    Vilken nolla. Hade det varit en riktigt man så hade du blivit utslängd för länge sedan.
  • Stinii
    Hyppolite skrev 2010-05-15 11:15:34 följande:
    Ja värre kvinnor än styvmammor är svåra att hitta. Vilka nötter!
    Är du seriös? Skulle vilja säga att mördare, barnmisshandlare, pedofiler, bankrånare osv osv är värre än styvmammor. Blir man automatiskt hemsk för att man är styvmamma? Tror att din kommentar säger mer om dig själv än om någon annan...liiite mkt fördommar kanske?
  • VirrigaVerna
    kalin skrev 2010-05-15 11:25:26 följande:
    Ja och det innebar inte att jag har nan slags skldighet gentemot dem...Inte min sambo heller...Javla konstigt folk resonerar
    Nej det är ju konstigt att tycka att en förälder har skyldigheter gentemot sina barn
  • Tottelina
    kalin skrev 2010-05-15 11:25:26 följande:
    *tappar hakan*!

Din man har inga skyldigheter gentemot sina egna biologiska barn? Hur tänkte du här?
  • kalin
    VirrigaVerna skrev 2010-05-15 11:26:56 följande:
    Nej det är ju konstigt att tycka att en förälder har skyldigheter gentemot sina barn
    Ja det ar det. Varfor skulle man ha skyldgheter genemot barn man aldrig bett om?
  • VirrigaVerna

Jag tycker att det är synd att de dåliga bio- och styvmammorna får allt fokus. För det finns många riktigt bra också.
    De här som är riktigt risiga ligger ju även de risigt till. För tänk om mannen lämnar dem och beslutar sig för att skita även i deras gemensamma barn. Hur förklarar man det för barnet?

• VirrigaVerna
    kalin skrev 2010-05-15 11:30:08 följande:
    Ja det ar det. Varfor skulle man ha skyldgheter genemot barn man aldrig bett om?
    Det är ju tragiskt men endera så spottar man i nävarna och tar på sig ansvaret över de barn man varit med om att sätta till livet bara av det faktum att de är barn och behöver stöd, trygghet och närvarande föräldrar.
    Eller så duckar man och skiter i ansvaret
Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!