• puss

ni är så jäääävla pinsamma!!!

fy fan va pinsamma ni är, alla patetiska styvmammor!!
    hela KR är fullt av biomammor som: är bittra, är psykfall, vill hämnas, lever på soc, lever för att jävlas, är manipulativa, luras och ljuger, försöker bara komma åt pengarna, bryr sig inte om barnen, fifflar, lever för hämnd, snackar skit och lögner, sprider rykten, är lösaktiga, beter sig illa på fb, och så vidare i ALL JÄVLA OÄNDLIGHET.

tydligen har din kille smak för såna brudar.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!
  • trolltotten

Åh herregud. Fy faan vad fördomar det finns på fl.. Jag har en styvson (bonusson) kalla han vad ni vill. Världens goaste 5-åring! Kan helt ärligt säga att jag älskar honom minst lika mycket som min biologiska 1-åriga dotter! Sen vad hans mamma gör/inte gör/ tänker/ hotar eller inte har inget med saken att göra! Jag älskar min sambo, med honom kommer även hans son. Antingen accepterar man det från sekund 1 eller så får man väl leta efter någon annan gubbe!

Hur många vuxna finns det egentligen på fl?
  • Stinii
    kalin skrev 2010-05-15 12:01:33 följande:
    Manniskan pastog att hon kakade piller.
    Varför blir man tillsammans med någon som har barn om man inte ens GILLAR barn?

Har aldrig ifrågasatt varför man blir tillsammans med en man som har barn sedan innan förut men om man inte ens tycker om barn så förstår jag verkligen inte.
  • kalin
    Ts Mamma skrev 2010-05-15 12:19:56 följande:
    Nej, du har ingen juridisk skyldighet mot barnen, det håller jag med om MEN du är en vuxen människa och de är barn, du har således ett VUXEN ansvar gentemot barnen dvs. att inte behandla dem eller deras Mamma illa, de är barn och du är vuxen, det verkar många ha problem att förstå, det är INTE barnens fel att deras föräldrar inte bor ihop, det är föräldrarnas!
    Jag behandlar dom inte illa. Jag haller mig borta for det mesta. Jag har alltid varit valdigt saker pa att jag inte vill ha barn, jag har forsokt att tycka om dom men jag kan helt eneklt inte. Dessuotm har barnen gjort nagot som i mina ogon ar oforlatligt, oavsett om mna ar barn eller vuxen
    Tottelina skrev 2010-05-15 12:22:52 följande:
    Han trodde hon skyddade sig två gånger, och blev lurad två gånger. Han har alltså gjort en kvinna på smällen två gånger = med två barn utan att tänka sig för? Ja han ska ta ansvar för sina barn annars är han inget annat än ett kryp.
    Enligt dig ar det alltsa helt i sin ordning att kvinnor lurar man till att bli pappa?
  • kalin
    Stinii skrev 2010-05-15 12:25:40 följande:
    Varför blir man tillsammans med någon som har barn om man inte ens GILLAR barn? Har aldrig ifrågasatt varför man blir tillsammans med en man som har barn sedan innan förut men om man inte ens tycker om barn så förstår jag verkligen inte.
    For att man foralskar sig i personen?
  • Stinii
    kalin skrev 2010-05-15 12:32:21 följande:
    Vid första ögonkastet då eller? Dröjde det lång tid innan du fick reda på att han hade barn? Förklara gärna.
  • trolltotten
    kalin skrev 2010-05-15 12:32:21 följande:
    Och med den personen medföljer barnen! Kan man inte ta det får man snällt gå åt sidan då barnen alltid går före!
    Vissa människor kan, andra inte.
  • Love family
    puss skrev 2010-05-14 19:05:24 följande:
    jaha, nej inte alls. men jag blir ledsen av att läsa om sånt i kr.
    ja du kan bara hålla med...själv är jag och min dotter uthängd på FB med alla dess lögner. startar grupp. ren e mobbning...av mitt ex. Kan dom inte skaffa sig ett eget liv och tjäna pengar på egen hand istället för att försöka få bio mamman av med sina pengar. I mitt fall gäller det en kvinna som inte är biologisk förälder utan jag.
    Bianca, mammas stolthet och kärlek här i livet
  • kalin
    Stinii skrev 2010-05-15 12:34:21 följande:
    Vid första ögonkastet då eller? Dröjde det lång tid innan du fick reda på att han hade barn? Förklara gärna.
    Det gick ratt fort ja. Visste om barnen fran borjan men sag det inte som natt storre problem da dom bor langt bort och inte traffar min sambo sarsillt ofta. Ser det fortfrande pa de sattet..
    trolltotten skrev 2010-05-15 12:37:14 följande:
    Och med den personen medföljer barnen! Kan man inte ta det får man snällt gå åt sidan då barnen alltid går före!
    Da jag inte tycker om barn sa gar inte barnen fore i mina ogon.
  • Love family

att träffa någon som redan har barn så tycker jag man får respektera dom små individerna. Men det kan vara svårt om bio föräldern tex har galna rutiner och ungarna får göra som dom vill...det kan förstöra ett förhållande. Men att bara inte tycka om barn är inte skäl nog, då får man nog backa för om bio föräldern är vettig så kommer alltid barnen i första hand..

Bianca, mammas stolthet och kärlek här i livet
Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!