• puss

ni är så jäääävla pinsamma!!!

fy fan va pinsamma ni är, alla patetiska styvmammor!!
    hela KR är fullt av biomammor som: är bittra, är psykfall, vill hämnas, lever på soc, lever för att jävlas, är manipulativa, luras och ljuger, försöker bara komma åt pengarna, bryr sig inte om barnen, fifflar, lever för hämnd, snackar skit och lögner, sprider rykten, är lösaktiga, beter sig illa på fb, och så vidare i ALL JÄVLA OÄNDLIGHET.

tydligen har din kille smak för såna brudar.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!
  • VirrigaVerna
    puss skrev 2010-05-14 21:53:19 följande:
    de är rubbade. dom ba, ååååh när vi får EGNA barn, då kommer hans ungar att försvinna av sig sjölvt!
    Naivt tänkt om inte annat

Är det en vettig karl så väljer han inte bort något av sina barn och är det så att han gör det så finns ju risken för att även styvmammans egna barn en gång blir bortvalda.
    Många människor behöver man inte parodiera. Det räcker med att citera dem.
  • amasonas

Jag blir aldrig klok på varför dessa kvinnor väljer att dela sitt liv med en man som redan har barn?!

De är ju helt uppenbart att de skyr barnen som pesten men hallå...gå därifrån då kvinna! Skaffa dig en karl utan barn, hur enkelt som helst ju, att de inte begriper det!
    Tänk vad många barn som skulle ha det bättre då utan dessa barnhatare i sin närhet.

Och nej, jag är inte en bitter biomamma. Jag är gift med mina barns far.

Jamie030405 Anton060524 Emil080406
  • kalin

Sa bara for man inte gillar sina styvbarn ar man patetisk och elak?

• Stinii

Ja vi har broblem men båda biomammorna i den här familjen. Ja jag sitter och snackar skit om dom och deras val gällande barnen osv. Och?

• Stinii

Eller skit och skit...det är ju fakta.

• Miss u

Ja alla biomammor är faktiskt inte änglar... Vissa skaffar barn som dem sen inte vill ta hand om själva och då tycker man synd om barnen som blir drabbade!! Det tycker jag som styvmamma är hemskt.
    Då barnen en dag kommer växa upp och förstå att mamma faktiskt aldrig brydde sig om mig. Utan istället skaffar fler barn som helt plötsligt betyder mer. Det finns alla sorter...Pappor borde få ha mer att säga till om när kvinnor blir gravida för vissa är och kommer aldrig bli redo att vara mamma!!

• kalin
    amasonas skrev 2010-05-15 09:27:35 följande:
    Jag blir aldrig klok på varför dessa kvinnor väljer att dela sitt liv med en man som redan har barn?! De är ju helt uppenbart att de skyr barnen som pesten men hallå...gå därifrån då kvinna! Skaffa dig en karl utan barn, hur enkelt som helst ju, att de inte begriper det! Tänk vad många barn som skulle ha det bättre då utan dessa barnhatare i sin närhet. Och nej, jag är inte en bitter biomamma. Jag är gift med mina barns far.
    Min sambo ar den vikigaste personen i mitt liv. Varfor ska jag lamna honom bara for han rakar ha tva ungar? Han far val lamna mig om han upplever det som ett problem att jag inte gillar hans barn. Men det gor han inte, han respekterar att jag inte vill ha med dom att gora.
  • Bedan
    kalin skrev 2010-05-15 10:31:51 följande:
    Min sambo ar den vikigaste personen i mitt liv. Varfor ska jag lamna honom bara for han rakar ha tva ungar? Han far val lamna mig om han upplever det som ett problem att jag inte gillar hans barn. Men det gor han inte, han respekterar att jag inte vill ha med dom att gora.
    Jag vet inte vem som är värst, du eller din sambo. Fy faan.
  • kalin
    Bedan skrev 2010-05-15 10:59:33 följande:
    Jag vet inte vem som är värst, du eller din sambo. Fy faan.
    Vad ar problemet? Och vad fan vill du jag ska gora? Varken jag eller min sambo har bett om dessa ungar. Jag tycker inte om dom av den enkla anledningen att dom ar barn. Jag kommer aldrig tycka om barn hur garna du an vill.
Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!