• puss

ni är så jäääävla pinsamma!!!

fy fan va pinsamma ni är, alla patetiska styvmammor!!
    hela KR är fullt av biomammor som: är bittra, är psykfall, vill hämnas, lever på soc, lever för att jävlas, är manipulativa, luras och ljuger, försöker bara komma åt pengarna, bryr sig inte om barnen, fifflar, lever för hämnd, snackar skit och lögner, sprider rykten, är lösaktiga, beter sig illa på fb, och så vidare i ALL JÄVLA OÄNDLIGHET.

tydligen har din kille smak för såna brudar.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!
  • Esther M
    Emmel skrev 2010-05-17 22:18:24 följande:
    Precis! Det är pappan som är flat. Det låter ju onekligen som han inte är så förtjust i sina barn (även om sambon skriver - ni vet ju inte allt etc.). Hon har dock skrivit att han vill träffa dem oftare. OM nu sambon är så elak och otrevlig som många här i tråden utmålar henne till så... ge er på mannen då. Hur FAN kan en förälder låta en så otrevlig och elak person vara nära ens barn? En sådan förälder borde inte få ha barn!!!Men... jag är inte så säker på att sambon är så elak som många här i tråden vill få det till. Men, det är jag det! Däremot så förstår jag inte hur man kan bli lurad till två barn och hur man kan inte vilja ha sina barn hos sig.
    Man kan naturligtvis inte bli lurad till något barn alls. Om man inte vill ha barn som man måste man använda kondom. 
  • kalin
    puss skrev 2010-05-18 06:42:15 följande:
    varför gör han inte det då?
    Kan inte inte ga inte pa det har men det finns valdigt bra skal.
    susannemalmö skrev 2010-05-18 07:54:33 följande:
    För han vill inte, det står i inlägg 135. Men jag antar att det är svårt att hålla redan på vad man redan skrivit, lätt att ändra sig när ingen håller med om att sambon som skiter i sina barn ska vinna pris för årets pappa.
    Sa star det inte. Blir sa trott pa folk som hela tiden vill tro det abslout varsta...
  • susannemalmö
    kalin skrev 2010-05-16 19:59:53 följande:
    Vakren han eller jag vill ta hand om nagra ungar och det har vi inga som helst skyldigheter att gora.
    Tja, hur ska vi tolka det här om inte som att din sambo inte vill ta hand om några ungar?
    Nu får du ju försöka vara lite konsekvent.
  • kalin
    susannemalmö skrev 2010-05-18 10:04:53 följande:
    Tja, hur ska vi tolka det här om inte som att din sambo inte vill ta hand om några ungar? Nu får du ju försöka vara lite konsekvent.
    Tycker du att det ar samma sak att traffa nagon som att ta hand om nagon? Jag tyckjer iaf att det tva helt olika saker.
  • susannemalmö
    kalin skrev 2010-05-18 10:08:12 följande:
    Tycker du att det ar samma sak att traffa nagon som att ta hand om nagon? Jag
    Fast skit samma om din sambo vill träffa ungarna då och då, vill han inte ta hand om dem är han ju ett rövhål. punkt.
  • kalin
    susannemalmö skrev 2010-05-18 10:12:29 följande:

Jag har forstatt att du tycker det. Jag haller inte med men jag repekterar din asikt.
  • puss
    kalin skrev 2010-05-18 09:56:35 följande:
    Kan inte inte ga inte pa det har men det finns valdigt bra skal.
    vill man träffa sina barn, men inte gör det, är den enda godtagbara anledningen att man är död.
  • puss

fö vill jag passa på att tacka kalin för relevant närvaro i tråden

• kalin
    puss skrev 2010-05-18 13:22:15 följande:
    Det finns andra saker man inte kan styra over.
    puss skrev 2010-05-18 13:23:30 följande:
    fö vill jag passa på att tacka kalin för relevant närvaro i tråden
    Inser att traden urartat men vagrar ta pa mig hela skulden. Att man svarar pa kommentater och pahopp ar inget kontigt.
  • trolltotten
    kalin skrev 2010-05-17 19:27:47 följande:
    Abort ar ett annat.
    Ska man döda ett barn för att killen e korkad och inte vet vad kondom är om det bara är han som inte vill ha barnet? Jag skulle då aldrig göra det, vill gubben inte ha barn, vet han exakt vad gummi är för nåt! Hemska människa!!
    Hur många vuxna finns det egentligen på fl?
  • kalin
    trolltotten skrev 2010-05-18 16:34:41 följande:
    Ska man döda ett barn för att killen e korkad och inte vet vad kondom är om det bara är han som inte vill ha barnet? Jag skulle då aldrig göra det, vill gubben inte ha barn, vet han exakt vad gummi är för nåt! Hemska människa!!
    Tanker inte dra igang nan disuksion om abort, finns andra tradar for det.
    Ja han borde anvant kondom. Eftersom vi alla ar overens kanske vi inte behover tjata om de mer?
  • trolltotten
    kalin skrev 2010-05-18 16:47:53 följande:
    Tanker inte dra igang nan disuksion om abort, finns andra tradar for det. Ja han borde anvant kondom. Eftersom vi alla ar overens kanske vi inte behover tjata om de mer?
    Då ska han oxå ta sitt ansvar. Det är väl inte så svårt?
    Vissa människor kan, andra inte.
  • kalin
    trolltotten skrev 2010-05-18 17:19:17 följande:
    Då ska han oxå ta sitt ansvar. Det är väl inte så svårt?
    Inga kommentater. Ar trott pa att diskutera samma saker om och om ingen.
  • Bellsam
    kalin skrev 2010-05-18 17:23:07 följande:
    Inga kommentater. Ar trott pa att diskutera samma saker om och om ingen.
    Jag tror att det folk stör sig mest på, i alla fall jag, är att du påstår att din sambo blivit tvingad till att bli pappa då fallet inte var så. Inte mycket att kommentera annars, förutom den respektlösa biten men det är en annan sak.
  • TessaS

Fast jag ser lika många biomammor som slänger skit på bonusmammor. Bonusföräldrar som har problem med sin roll i familjen. Hur man får en bonusfamilj att fungera... Hur man orkar med tonårsbarn när man inte har barnvana, vilka regler som är rimliga.
    Tja, jag ser så mycket mer än bara gnälliga bonusmammor, men jag tror inte heller att barnen lider nämnvärt av det. Jag behöver inte umgås och trivas med min mans ex för att vara en bra bonusmamma.

• puss
    trolltotten skrev 2010-05-18 16:34:41 följande:
    döda ettbarn, men shit..... det är abort, inte mord.
  • Adut 27
    Esther M skrev 2010-05-18 09:48:50 följande:
    Man kan naturligtvis inte bli lurad till något barn alls. Om man inte vill ha barn som man måste man använda kondom. 
    Å bara för att jag "bara" använder p piller så vill jag ha klamydia/hiv/herpes
Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!