• puss

ni är så jäääävla pinsamma!!!

fy fan va pinsamma ni är, alla patetiska styvmammor!!
    hela KR är fullt av biomammor som: är bittra, är psykfall, vill hämnas, lever på soc, lever för att jävlas, är manipulativa, luras och ljuger, försöker bara komma åt pengarna, bryr sig inte om barnen, fifflar, lever för hämnd, snackar skit och lögner, sprider rykten, är lösaktiga, beter sig illa på fb, och så vidare i ALL JÄVLA OÄNDLIGHET.

tydligen har din kille smak för såna brudar.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!
  • Bedan
    puss skrev 2010-05-14 21:43:49 följande:
    vilket skit.
    Ja, jag tycker bara det är så intressant att folk tror att de kan behandla som nått skräp karln släpat in med stövlarna och komma undan med det! Alla blir stora en dag och man är inte så kaxig den dan man står ansikte mot ansikte med en 30årig kille på 190 cm och 100 kg som frågar en varför i helvete man var en sån bitch hela hans uppväxt!
  • puss
    Bedan skrev 2010-05-14 21:47:29 följande:
    Ja, jag tycker bara det är så intressant att folk tror att de kan behandla som nått skräp karln släpat in med stövlarna och komma undan med det! Alla blir stora en dag och man är inte så kaxig den dan man står ansikte mot ansikte med en 30årig kille på 190 cm och 100 kg som frågar en varför i helvete man var en sån bitch hela hans uppväxt!
    hejja sånt!!
  • Bedan
    puss skrev 2010-05-14 21:48:35 följande:
    hejja sånt!!
    Ja hejja sånt! Vem vet, ungen kanske tar värsta universitetsexamen och börjar forska om sviniga styvföräldrar. PINSAMT! Eller blir politiker och talar ut i tv-soffor om vilken hemsk uppväxt han hade, eller skriver en bok. Man vet aldrig så det är bäst att vara snäll.
    Dessutom förstår jag mig inte varför vissa barnhatare har en så sjuklig besatthet av att bli tillsammans med personer som redan har barn. Är de masochister?
  • puss

de är rubbade. dom ba, ååååh när vi får EGNA barn, då kommer hans ungar att försvinna av sig sjölvt!

• Bedan
    puss skrev 2010-05-14 21:53:19 följande:
    de är rubbade. dom ba, ååååh när vi får EGNA barn, då kommer hans ungar att försvinna av sig sjölvt!
    Vissa låter ju som att de vill mörda bonusbarnen, gräva ner dem under kaninburen i trädgården och hoppas att världen glömmer att de funnits.
  • Schnauser

Äh, jag tycker det verkar finns lika goda kålsupare på "båda sidorna". 

Jag har vunnit 10 miljoner! (Testar
  • LyckligtSlut

Va? Varför är vi styvmammor patetiska när du skriver att biomammorna är de elaka? Fattar faktiskt inte hur du menar. Nu är väl faktiskt mitt styvbarns mamma en trevlig typ, men vad menar du?

• Honesty
    LyckligtSlut skrev 2010-05-15 02:09:29 följande:
    Va? Varför är vi styvmammor patetiska när du skriver att biomammorna är de elaka? Fattar faktiskt inte hur du menar. Nu är väl faktiskt mitt styvbarns mamma en trevlig typ, men vad menar du?
    Ironi ju! Ts menar tvärtom.
  • Lavish

Nej du är inte otydlig TS, det är vissa som inte läser ordentligt. Och ja, det är ju ganska patetiskt när man tänker på det.

• Lavish
    LyckligtSlut skrev 2010-05-15 02:09:29 följande:
    TS menar att styvmammor är patetiska när de skriver skit om barnens biomammor.
Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!