Inlägg från: Saftmedbulle |Visa alla inlägg
  • Saftmedbulle

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

MCT79 skrev 2012-01-12 16:58:30 följande:
    Om det är nån tröst (vilket jag vet att det inte är! Flört) så kom och gick det lilla illamående jag hade mellan v 8,9-11 nångång... före det inte mkt alls (bara i NY där det var vaaaarmt). Efteråt mer som överraskande spontanspyor vid några få tillfällen.
    Inget ihållande illamående alltså.
    Alltså, lite pepp är ju aldrig fel ;)
    Mmm, jag tänker så oxå. Ska försöka att inte överanalysera för mycket... (är ändå GANSKA duktigt på att inte göra det...)
  • Saftmedbulle
    needtobreathe skrev 2012-01-12 19:23:44 följande:
    Saftochbulle; No worries! Mitt illamående kom tidigt, "avtog" lite smått o varierade från dag till dag mellan v 7-10, sen vare pang boom och hyperemesis  

Mimmi; Idiotläkare. Man ska alltid tänka positivt! Plötsligt händer det! Tänker på er!!! 
    Hmm, jag väljer att tolka det som uppmuntran ;)
  • Saftmedbulle
    Tabbs2 skrev 2012-01-13 09:48:48 följande:
    Men mimmi gud vilken okänslig läkare!!  Försök trots allt att tänka positivt...

Själv har jag nog ÄL idag el imorrn (glad gubbe igår kväll på ÄL-testet)...så får be mannen om en omgång ikväll:)
    Konstigt att man varje jvla månad får upp hoppet att nuu kanske det går, vart fasiken kommer orken ifrån...

Pixan hur har det gått?

Hoppas ni andra mår bra o att ni får en fin helg!
    Bara på honom!
  • Saftmedbulle
    FruW skrev 2012-01-16 16:43:18 följande:
    Tack vännen! Hur mår du?
    Jovars... lite si och så... lite illamående från och till och SJUKT trött. Igår gick jag och lade mig kl. 19  och sov ända till morgonen.
  • Saftmedbulle
    FruW skrev 2012-01-16 17:01:30 följande:
    Ja det hoppas jag med! En ny, frisk o glad jag vill jag gärna va när jag vaknar i morgon!

Saftochbulle vilken v är du i nu?
    V. 9 (8+1 idag...)
  • Saftmedbulle
    Tabbs2 skrev 2012-01-16 17:04:03 följande:
    Åh mimmi vad jobbigt...tänker på dig o hoppas att allt kommer ut fort!

Välkommen småland, hoppas att det tar sig o stannar kvar:)

saftobulle, låter ju ändå positivt med illamående o trötthet:)
    Joo, jag är ju "glad" för det (ni vet vad jag menar...).
  • Saftmedbulle
    Tabbs2 skrev 2012-01-19 13:41:07 följande:
    Hallåj på er!

Skönt att höra att det skrider framåt bra för safto bulle o havsklippan o så...

mimmi hur är det nu??

Ego- typ ÄL + 7...massa flytningar, känns som kissar på mig ibland (fräscht värre) men tror inget ändå hehe (tror ngn på d?) tempen upp ordentligt imorses oxå vilket spär på förhoppningarna mer...faan också..jag skulle ju inte hoppas!!!!
    Vi håller tummarna och hoppas!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3