• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Together90
    FruW skrev 2011-11-01 16:36:40 följande:
    Hej!

Nu är jag vaken ;) det har gått bra, var lite jobbigt när jag vaknade efter op, blev så tydligt att det är över nu... Personalen var toppen, har inte direkt ont heller. Pratade med min mf-läkare, han gjorde skrapningen, i nästa gång vi blir gravida kan han hjälpa oss med trombyl o progesteron, så det känns skönt! Han tyckte också att vi inte skulle ge upp hoppet.

Känns skönt att jag fick skrapning, hade inte orkat med de andra metoderna just nu. Har köpt en stor påse godis, hemma väntar lite sköna filmer o soffan, ska bara vila hela kvällen. Sen blir det fullt fokus på bröllopet, barn får vänta några månader.
    Skönt, välkommen tillbaka igen ..hoppas du mår bra <3
    Vila upp dig nu och ta det lungt, och som du säger så får bebis vänta ialla fall någon månad och så kan du fokusera på bröllopet (L)

KRAMAR
    ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Tabbs2
    Hej!

Nu är jag vaken ;) det har gått bra, var lite jobbigt när jag vaknade efter op, blev så tydligt att det är över nu... Personalen var toppen, har inte direkt ont heller. Pratade med min mf-läkare, han gjorde skrapningen, i nästa gång vi blir gravida kan han hjälpa oss med trombyl o progesteron, så det känns skönt! Han tyckte också att vi inte skulle ge upp hoppet.

Känns skönt att jag fick skrapning, hade inte orkat med de andra metoderna just nu. Har köpt en stor påse godis, hemma väntar lite sköna filmer o soffan, ska bara vila hela kvällen. Sen blir det fullt fokus på bröllopet, barn får vänta några månader.
    Åh va skönt att det gått bra! Oxå skönt att veta att ni har stöd nästa gång:)

Vila o ät mkt godis:) Härligt med bröllop! (Vill oxå:) tycker det är dax nu efter nio år i synd:) )
  • FruW

Tack! Hihi, ja vi har snart 8 syndfulla år bakom oss ;) du ska inte fria då?

• Tabbs2
    FruW skrev 2011-11-01 17:08:21 följande:
    Tack! Hihi, ja vi har snart 8 syndfulla år bakom oss ;) du ska inte fria då?
    Näe vet du va:) Någon måtta får d va på eländet! Där går min gräns baske mig, mannen får allt få tummen ur o fria:)
  • MCT79
    Tabbs2 skrev 2011-11-01 17:15:24 följande:
    Näe vet du va:) Någon måtta får d va på eländet! Där går min gräns baske mig, mannen får allt få tummen ur o fria:)
    Skottår nästa år.....  Cool
    Väntar tvillingar! 23+0 idag!
  • Ensötcitron
    Hej!

Skönt att höra........
    Idag är det en vecka sen jag gjorde min skrapning. Du anar inte vad jag tänkte på dig!!!

Njut av godispåsen ikväll!!!! Den är du värd! Och framförallt, fokusera på ert fina bröllop... Det kommer vara en viktig milstolpe i era liv, och vem vet vad som händer under bröllopsnatten ;)

Stor kram!
  • Dag och natt

Vad härligt att höra att det gick bra idag mimmi! Du är väl värd både film och godis och massa massa kärlek! Kram!

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • FruW

Tack snälla ni!! Jag mår faktiskt bättre än väntat :) dock är sömnen helt rubbad, är klarvaken nu, suck...

Ja bara jag slutar blöda så... ;)

• MCT79
    FruW skrev 2011-11-02 03:23:27 följande:
    Tack snälla ni!! Jag mår faktiskt bättre än väntat :) dock är sömnen helt rubbad, är klarvaken nu, suck...

Ja bara jag slutar blöda så... ;)
    Vad skönt att du mår så bra du kan!! Hjärta
    Väntar tvillingar! 23+1 idag!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3