• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Together90

Heeej

Jag tror bannemig att jag ägglossar just nu, jag hade nästan positivt igår och idag postivit ägglossningtest eller vad säger ni? positivt eller ? :)

Så nu är det bara att köra hårt right ;)

ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Tabbs2
    Ensötcitron skrev 2011-10-31 14:08:37 följande:
    Hej!

Det är verkligen upp och ner, jag har insett att jag tycker det är sååå jobbigt.
    Ena stunden är jag på topp och känner inte att det är så jobbigt just nu.
    I nästa stund kan någon säga något om en graviditet, eller att jag kommer och tänka på det och det gör mig ledsen. :/ Men jag tror att vi vill att allt ska läka nu och få köra igång igen! Vi vill såååå gärna..........

Hur mår du mitt i allt??? 

Du är väldigt omtänksam mot all här, det värmer ska du veta!!! 

Känner igen mig i att det  går upp o  ner..man är ganska labil kan jag säga:) Det som gör allt så jobbigt är den här eviga väntan på än det ena än det andra..o ovissheten...blää...
    Ta hand om dig så ska du se att ni snart är på banan igen:)

Together90 skrev 2011-10-31 15:50:50 följande:

Heeej

Jag tror bannemig att jag ägglossar just nu, jag hade nästan positivt igår och idag postivit ägglossningtest eller vad säger ni? positivt eller ? :)

Så nu är det bara att köra hårt right ;)

Ser onekligen ut som ÄL :)
  • Ensötcitron
    Together90: KÖR HÅRT!!!!!!!!!! ;) Gillar verkligen din kämparglöd!

Tabbs: Det är nog bra att kroppen får återhämta sig lite nu... Sen tar vi nya tag. Jag skulle bli såååå lycklig av att se ett plus igen på stickan!! :)
  • plutten02

Hälspsamtal 9 november (Vecka 8, 7+4) sen fick jag inskrvning 24 november  (vecka, 10 9+5).

Mår sjukt illa idag... Något bra tips?

• FruW

Nu ska vi strax åka till sjukhuset, har tid halv 2.. Hungrig i ont i huvudet, ledsamt men ska bli "skönt" att få det gjort

Kör hårt together!! :)

Kram från mig

• MissT

Massor med kramar till dig Mimmi {#emotions_dlg.flower} Lycka till idag!

• Tabbs2

Hoppas det gått bra mimmi? Kramar

Depp depp...dag 13 efter ÄL och minus på gravtest...så mycket för att det skulle vara lättare att bli gravid direkt efter MF...Hoppas mensen kommer imorrn då så det snart är dax för ÄL igen...
    Om två veckor exakt idag så ska vi på utredning..alltid ngt "att se fram emot"...

Hur mår ni andra?

Plutten- "skönt" ändå att må illa...tänk så...

• Together90

Nu är det bara räkna dagarna till BIM, om det nu var ägglossning igår så är det idag bara 13 dagar till de "D" day .. jag är verkligen taggad till tusen att min kropp är på "G" igen..

hoppas verkligen det vara ÄL igår då jag hade negativt på ÄL testet idag.. och positivt igår..

Nån annan här inne som också precis ägglossar..

ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Mabaja

Together: jag har alltid räknat med äl då jag får negativt på testen eftersom när det är positivt test så har man äl inom 12-48 Tim.

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3