• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MissT

Together tycker mig se ett svagt streck.....spännande. Har du testat något mer?

• sugarrush

Jag ser också ett pluss, om än svagt.

• Together90

Ska ta ett test idag runt 15.00 ..så vi får se... men hoppas inte på för mycket dock..

ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Tabbs2

Together- jag kan också se ett svaagt streck..prova med testlagrets jag tycker de visar tydligare och att de kan visa tidigare än andra...

här är mensen på väg att ta slut...och om en vecka ska vi på utredning...känns lite nervöst...jag är lite rubbad oxå tror jag för jag har redan börjat tänka i banor som: "om de inte hittar ngt o det blir ett fjärde missfall, då åker jag till england eller grekland o gör undersökning där..." vaddå negativ...

• Saftmedbulle
    Tabbs2 skrev 2011-11-08 09:50:51 följande:
    Together- jag kan också se ett svaagt streck..prova med testlagrets jag tycker de visar tydligare och att de kan visa tidigare än andra...

här är mensen på väg att ta slut...och om en vecka ska vi på utredning...känns lite nervöst...jag är lite rubbad oxå tror jag för jag har redan börjat tänka i banor som: "om de inte hittar ngt o det blir ett fjärde missfall, då åker jag till england eller grekland o gör undersökning där..." vaddå negativ...
    Fullt förståeligt, tyvärr.... Pepp! Lycka till med utredningen!
  • Dag och natt

Hur är det med alla? Lugnt i tråden verkar det som. 

Tänker på mimmi, hur mår du, hur har det gått? Kram! 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • plutten02

Idag har jag varit på hälsosamtal och inskrivning... Vecka 8 nu, tiden går framåt. (7+4). Fick samma BM som med dom två andra barnen.

Så nu ska jag ringa och boka tid för UL i vecka 12. Ska bli kul.

• plutten02

Stor vagn fråga...

Vill ha en rymlig vagn till trean som jag kan ha ståbräda på för dom stora barnen... Något tips?

• MissT
    plutten02 skrev 2011-11-09 11:30:14 följande:
    Stor vagn fråga...

Vill ha en rymlig vagn till trean som jag kan ha ståbräda på för dom stora barnen... Något tips?
    Vi hade en Teutoniavagn till 2:an med ståbräda på och jag tyckte den var rymlig och funkade väldigt bra och har införskaffat en Teoutonia Mistral även nu inför 3:an.
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3