• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Together90

Åhh jag är så frustrerad... det är 8 dagar kvar ungefär till BIM och jag har fått en tid för hysterokopi på tisdag redan och jag vill ju inte göra den om vi lyckas blivit gravida, inte för att jag tror det men OM..

Därför har jag smått börjat testa mig redan nu för att se om jag ser något men ..hur ska jag göra?
    Boka av eller ?

Man får missfall om man nu varit gravida när man gör hysterokopin..       

ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • plutten02
    telgebo skrev 2011-11-05 18:05:27 följande:
    Har du kollat ditt hB? Huvudvärken kan bero på lågt hB, hade själv besvär med jobbig huvudvärk ibörjan av alla mina graviditeter eller de 3 senaste. Se till att även dricka ordentligt och ger det sig inte så kan du alltid ta Alvedon eller Panodil.
    Jag dricker hela dagarna men sen är jag ju utan dricka ca 10 timmar på natten då jag sover Glad Nej jag har inte varit och kollat mitt HB än.
    Ska på hälsosamtal på onsdag och sen inskrivning 24 november. Så jag kanske kan be BM ta ett HB på onsdag.

Jag kör alvedon, får börja dagen med det Glad
  • telgebo
    plutten02 skrev 2011-11-06 10:18:42 följande:
    Jag dricker hela dagarna men sen är jag ju utan dricka ca 10 timmar på natten då jag sover Glad Nej jag har inte varit och kollat mitt HB än.
    Ska på hälsosamtal på onsdag och sen inskrivning 24 november. Så jag kanske kan be BM ta ett HB på onsdag.

Jag kör alvedon, får börja dagen med det Glad
    Ja be BM ta ett hB på dig nu på onsdag.
    Tror inte du behöver oroa dig för att du inte dricker på natten när du sover, det är ju så för alla.

Inte kul att behöva börja dagen med att ta alvedon.

Hoppas du mår bättre snart.
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • MCT79
    Together90 skrev 2011-11-06 06:29:50 följande:
    Åhh jag är så frustrerad... det är 8 dagar kvar ungefär till BIM och jag har fått en tid för hysterokopi på tisdag redan och jag vill ju inte göra den om vi lyckas blivit gravida, inte för att jag tror det men OM..

Därför har jag smått börjat testa mig redan nu för att se om jag ser något men ..hur ska jag göra?
    Boka av eller ?

Man får missfall om man nu varit gravida när man gör hysterokopin..       
    Jag hade skjutit på det tror jag....
    Väntar tvillingar! 23+5 idag!
  • Together90

Vill ni låna mig era ögon och säga om ni ser något om ni försöker..jag är på BIM - 8 idag ..så väldigt tidigt.. Men jag skall göra en hysterokopi egentligen och vill ju veta innan om jag är gravid eller inte, har inte allt för höga förhoppningar men ..ja ..har redigerat mitt test jag tog idag.. jag såg själv ett pluss på stickan om jag kollade väldigt noga .ett svagt svagt svagt..men det fastna inte så bra på bild..men vad tror ni.. ???
    Jag vet att jag greppar runt halmstån nu ..men efter tre missfall gör man det kan jag säga..
    ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • MCT79
    Together90 skrev 2011-11-06 16:32:54 följande:

Vill ni låna mig era ögon och säga om ni ser något om ni försöker..jag är på BIM - 8 idag ..så väldigt tidigt.. Men jag skall göra en hysterokopi egentligen och vill ju veta innan om jag är gravid eller inte, har inte allt för höga förhoppningar men ..ja ..har redigerat mitt test jag tog idag.. jag såg själv ett pluss på stickan om jag kollade väldigt noga .ett svagt svagt svagt..men det fastna inte så bra på bild..men vad tror ni.. ???
    Jag vet att jag greppar runt halmstån nu ..men efter tre missfall gör man det kan jag säga..
    Jag ser ett svaaaaaaaagt streck... nu är det ju väldigt manipulerat.... jag hade avbokat hysteroskopin och fortsatt testa.... kanske med något annat test.... CB verkar ge mkt skumma resultat....
  • Together90

´

Har den här bilden också? ..men du har rätt,kanske spökstreck.. men bör nog avboka vilket som... jag måste ändå jobba på tisdag egentligen så.. det får bli så, ska berätta som det är .

Tack för hjälpen kramis

• MCT79
    Together90 skrev 2011-11-06 19:39:27 följande:
    ´

Har den här bilden också? ..men du har rätt,kanske spökstreck.. men bör nog avboka vilket som... jag måste ändå jobba på tisdag egentligen så.. det får bli så, ska berätta som det är .

Tack för hjälpen kramis
    Vet inte om jag tror på spökstreck...egentligen.... något reagerar ju testet på... ?
    Du har inga tester från testlagret? Dom har aldrig felat för mig..
  • Mrs Lilac

Together90: Avboka! Jag ser definitivt ett svagt pluss. Håller tummarna för att det ska bli starkare...

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3