• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MissBoring

Together, här får jag lämna över ordet till någon annan. Ingen erfarenhet av det här :-/

• M I M M I

Tror att MCT kanske har koll där together...

Som jag har fattat det kan du inte ha äl så länge hcg är högt, men jag kan absolut ha fel!

• MCT79

Together jag tog en vecka till. Till 12+0 alltså. Sen har jag sett andra sluta redan v8-9 så
    Det verkar finnas alla varianter!
    Grattis till tvillingarna! Jag hoppas du får en smidig graviditet! Det är härligt och lite speciellt att få två men väldigt väldigt jobbigt också såklart…

Kram!

• M I M M I

Idag har jag hämtat ut alla mediciner inför Ivf, jösses vad mycket saker!! O tackar högkostnadskortet o alla skattebetalare, tack vare detta blev notan 143 kr ist för 14 000.....!!

• Javisst

Heja Mimmi! Snart är det dags!

Un poco, gravidhormonerna behöver inte vara borta helt, men de måste sjunkit under en viss nivå (vet inte i huvudet) innan man kan få ÄL. Hoppas allt gått bra idag!   

Gravid vecka 29, bf 4 juni.
  • MissBoring
    M I M M I skrev 2012-03-15 18:32:34 följande:
    Idag har jag hämtat ut alla mediciner inför Ivf, jösses vad mycket saker!! O tackar högkostnadskortet o alla skattebetalare, tack vare detta blev notan 143 kr ist för 14 000.....!!

Åh vad spännande med första Ivf:en ja prisad vare alla skattebetalare

har du fått bra info nu så du känner dig lugn? Ska du sparaya för nedregleing, långa metoden?

stort lycka till!
  • M I M M I

Bra info o känna nig lugn, nej det kan jag inte påstå! Men har tack o lov en syster som precis gjort detta, så hon är min back up!

Ska börja spraya den 31 mars, så långa metoden.. Har du testat?

• MissBoring

Japp körde lång med menopur. Funka bra för mig, nästan inga biverkningar trots nedregleringen

men vad bra med din syster, jobbigt med osäkerheten annars tyckte jag inför första. Har bara gjort en men om det blir en till så känns det ju som jag vet vad vi ger oss in i

• M I M M I

Visst var det! Jag tackar ödmjukast mig själv o alla andra skattebetalare!! :)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3