Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Det kan ju vara sköraslemhinnor.
KRAM
Kram tillbax!
Tack tjejer för pepp (vad skulle jag göra utan er?)! Ja, jag försöker att tänka klart och inte ta ut något i förskott. Jag har försökt ringa Ultraljudsbarnmorskorna för ett VUL, men de hade ju så klart stängt idag, men ska ringa dit på måndag eller till min utredande läkare som sa att hon kunde göra ett VUL om jag blev orolig... Så, ja, det blir en LÅNG helg...
Blöder inte jättemycket och det är brunt, så det är ju lite hoppfullt. Fast... mina tre förra missfall började ju oxå med brunt, så vad vet man?
Kramar till er!
Är i v. 13 för övrigt...
Tycker visst att du kan åka in till akuten, säg att du har ont m.m. o vill kolla...de kommer du inte vara den första som gör... du har ju iof sig rätt att de inte kan göra ngt men att gå med oro är ju inte direkt superkul heller...
Klart att det är bra att göra saker som skingrar tankarna:)
Men jag läste faktiskt ngnstans kommer inte ihåg var...att en läkare hade sagt att när man är gravid o tex börjar blöda så får man rådet att man ska vara som vanligt men om du tex bryter foten eller annat så är det minsann ingen som säger att man ska vara som vanligt- utan oftast får man rådet att vila o ta det lugnt i alla andra fall förutom vid graviditet..typ ngt sådant...
Ja, berätta!